مجله سیم کارت

آغاز دوره جدید مزایده سیم کارت های رند همراه اول

0 951

آغاز دوره جدید مزایده سیم کارت های رند همراه اول

همراه اول یکی از اولین و بزرگترین اپراتور های تلفن همراه است. هدف این مطلب، بررسی مزایده سیم کارت های رند همراه اول است.

واگذاری شماره های رند همراه اول بر روی سامانه جدید مزایده قرار گرفت. مزایده شماره های رند پارسال از 26 بهمن سال 1400 به مدت 10 روز آغاز شد. بر اساس اصول و ساختار ارزشی اپراتور همراه اول واگذاری رند شماره های همراه اول از طریق مزایده آنلاین برگزار می شود.

شرایط مزایده سیم کارت های رند همراه اول:

متقاضیانی که تمایل دارند در سایت ثبت نام کنند باید اطلاعات درخواستی را به طور دقیق و شناسنامه ای وارد کنند. همچنین باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مزایده را مطالعه و تایید کنند.  بعد از ثبت اطلاعات هم باید نسبت به واریز آنلاین رقم ودیعه که مبلغ 20 درصد از مبلغ پایه تلفن هست اقدام کنند.

مزایده سیم کارت های رند همراه اول

مزایده دو شرط ویژه دارد:

شرط اول این هست که مزایده به زمان قانونی دارد.  باید این زمان به اتمام برسد، زمان هر مزایده هم قبل از شروع اعلام می شود. زمان برای هر مزایده متغیر است.

شرط دوم این هست که از آخرین پیشنهاد یک مزایده باید 8 ساعت گذشته باشد. در صورتی که پیشنهاد جدیدی قبل از اتمام مزایده اعلام بکنند مزایده 8 ساعت دیگر تمدید می شود.

مزایای سیم کارت رند:

آنتن دهی خوب و سرعت اینترنت بالا: با توجه به پیشرفت های فعلی در زمینه صنعت های اپراتورها پیشگام در صنعت اینترنت همراه  می باشد و مجهز به سرویس  4G، 4.5G می باشد که یکی سریع ترین اپراتورهای همراه می باشد. اپراتور همراه اول بیشترین آنتن دهی را در سر تا سر کشور دارد. با خرید سیم کارت همراه اول می توانید از امکانات ویژه همراه اول مثل تماس ارزان و بسته های اینترنت بهره مند شوید.

جذابیت بالا:

با خرید سیم کارت همراه اول توجه افراد را به خود جلب می کنید.  شماره تلفن رند به راحتی در ذهن می ماند که این خود یکی از مهم ترین مزیت به شمار می آید.

ماندگاری در ذهن مخاطبین:

یکی از مهم ترین دلیل برای انتخاب سیم کارت رند است و برای صاحبان کسب و کارها یه مزیت بزرگ حساب می شود.

موثر در برندینگ:

برندینگ فقط مخصوص کسب و کارها نیست افراد می‌توانند در زندگی شخصیشون به دنبال برند سازی باشند.

ایجاد یک تصویر خوب منظم و دقیق در ذهن مخاطبین:

یک سیم کارت رند یک شخصیت منظم و دقیق و ریزبین در ذهن طرف مقابل ایجاد می کند. افرادی که به دنبال خاص بودن هستند باید از سیم کارت همراه اول استفاده کنند.

راه های خرید سیم کارت رند:

یکی از راه های خرید سیم کارت خرید از حراجی ها و سیم کارت های کارکرده است ولی خرید این نوع سیم کارت ها باید از جای معتبر و شناخته شده باشد. سایت سیم کارت دات کام انواع و اقسام سیم کارت اعم از رند، غیر رند، صفر و کارکرده دارد شما میتوانید برای اطمینان خاطر از سایت سیم کارت دات کام خرید خود را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.