مجله سیم کارت

آموزش بازیابی سیم کارت واگذار شده

0 871

این روز ها شاید برای هر یک از افراد پیش آمده باشد که به بازیابی سیم کارت واگذار شده نیاز داشته باشد .  ما در پایگاه خبری وب سایت سیم کارت می خواهیم به آن بپردازیم :

بازیابی سیم کارت واگذار شده

افراد برای بازیابی سیم کارت منقضی خود باید در ابتدا به درگاه اینترنتی سامانه همتا مراجعه کنند . آدرس سامانه همتا  hamta.ntsw.ir  می باشد . برای ورود به سامان همتا هم از طریق شماره سیم کارت و هم از طریق کد ملی ممکن است . پس از وارد کردن شماره سیم کارت خود یک رمز عبور موقت به شماره سیم کارت ارسال می شود که با وارد کردن رمز عبور موقت و کد امنیتی می توانید وارد سامانه همتا شوید . زمانی که وارد سامانه شدید در مرحله بعد می بایست در صفحه اصلی گزینه مدیریت دستگاه ها را انتخاب و سپس روی افزودن دستگاه کلیک کنید .

در مرحله بعد در صفحه شناسه دستگاه یا  IMEI دستگاهی را که می خواهید اطلاعات آن از کارتابل حذف است رات به این کارتابل انتقال یابد را وارد کنید و سپس ثبت کنید . مرحله بعد پیامی حاوی وارد کردن شماره سیم کارت قبلی یعنی سیم کارت واگذار دریافت خواهید کرد . در اینجا شماره “سیم کارت” را وارد و سپس گزینه تایید را کلیک می کنید . در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید عملیات با موفقیت انجام خواهد پذیرفت . اطلاعات دستگاه در کارتابل قرار خواهد گرفت .

در صورتی که در کارتابل کد ملی خود چندین سیم‌ کارت‌ داشته باشید

اگر در کارتابل کد ملی خود فقط یک سیم‌ کارت وارد کرده باشید . این شماره سیم‌ کارت منقضی باشد یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده و رمز کارتابل خود را نیز فراموش کرده باشید . می‌ توانید با انجام مرحله فراموشی رمز کارتابل کد ملی ، تمامی اطلاعات دستگاه‌ هایتان را در کارتابل کد ملی بازیابی کنید . برای این کار ، در صفحه اصلی سایت همتا ، در قسمت فراموشی رمز عبور روی گزینه بازیابی کلیک می کنید . در صفحه بعد گزینه پیام کوتاه را انتخاب کنید . کد ملی ، شماره سیم‌ کارت جدید متعلق به کدملی خودتان و تاریخ تولد را وارد کنید . شماره سیم‌ کارت جدید به کارتابل شما اضافه می شود و رمز جدید نیز به آن پیامک می ‌شود .

در صورتی که در کارتابل کد ملی خود چندین سیم‌ کارت‌ داشته باشید

البته در صورتی که در کارتابل کد ملی خود چندین سیم‌ کارت‌ داشته باشید و فقط یکی از آن ها منقضی یا واگذار شده باشد . در مرحله شماره 2 ، امکان تعریف شماره سیم‌ کارت جدید نیست . با استفاده از سایر شماره‌ های موجود در کارتابل می توانید رمز جدیدی برای کارتابل خود دریافت کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.