مجله سیم کارت

آکادمی همراه ثبت نام سومین دوره کار آموزی خود را آغاز کرد .

0 140

اپراتور همراه اول آکادمی خود را برای برگزاری دوره های کار آموزی دایر کرده است و به تازگی سومین دوره کار آموزی خود را آغاز کرده است . سومین دوره کار آموزی همراه اول 4 دی ماه 1400 آغاز شده است و متقاضییان تا 20 دی ماه 1400 فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند .
سومین دوره آکادمی همراه اول
نحوه ثبت نام سومین دوره کار آموزی همراه اول :
افرادی که تمایل دارند در سومین دوره کار آموزی همراه اول شرکت کنند از 4 دی ماه 1400 تا 20 دی ماه 1400 فرصت دارند . متقاضییان برای ثبت نام باید اطلاعات اولیه خود را در سایت آکادمی همراه اول وارد کنند . برای ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول باید به نشانی www.hamrah.academy مراجعه کنند و درخواست خود را در موقعیت های مد نظر ثبت کنند .
مدت زمان سومین دوره کار آموزی :
سومین دوره کار آموزی یک دوره چهار ماه کاری می باشد که هدف آن افزایش مهارت دانشجویان جویای کار است . معمولا دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار هستند که همراه اول ( MCI ) با راه اندازی آکادمی خود کمک بزرگی به قشر دانشجو فارغ التحصیل کرده است . هدف همراه اول از ارائه دوره های کار آموزی توانمند سازی و مهارت افزایی دانشجویان است . هم چنین جذب استعداد های برتر  در خانواده همراه اول نیز می باشد .
دوره های آکادمی همراه اول :
آکادمی همراه سالانه این دوره ها را در سه نوبت برگزار می کند . با شناسایی استعداد های ویژه از طریق برگزاری آزمون های آنلاین و مصاحبه های اختصاصی افراد مستعد را پیدا می کنند .
با پیدا کردن افراد مستعد آموزش های ویژه ای به کار آموزان می دهند . در پایان دوره با رضایت کار آموز و مدیران همراه اول در خانواده بزرگ همراه اول جذب خواهند شد .
آکادمی همراه تا کنون دو دوره در کار آموزی برگزار کرده است که در دوره های کار آموزی خود بیش از 100 نفر وارد خانواده همراه اول شده اند .
آکادمی همراه از تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان درخواست کرده است تا در سومین دوره کار آموزی همراه اول شرکت کنند . دانشجویان و فارغ اتحصیلان با ثبت نام می توانند حداقل در یک موقعیت از 80 موقعیت کار همراه اول درخواست خود را ثبت کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.