مجله سیم کارت

آیفون SE معرفی شد !

0 58

اپل از نسل جدید " آیفون "  SE خود رونمایی کرد . این مدل جدید  SE  قابلیت عکاسی پرتره را دارد و اپل اسم این قابلیت تشخیص عمق تک چشمی گذاشته است .
آیفون  SE از نظر ظاهری شبیه آیفون 8 است و تنها تفاوت ظاهری آن ها ، لوگوی آیفون است که در پشت گوشی تعبیه شده است که به بخش میانی پشت گوشی رفته است . و اینکه عمر متوسط این مدل نسبت به آیفون 8 دست کم دو سال بیشتر خواهد بود .  
دارای نمایشگر 4.7 اینچی رتینا است " اپل " در رابطه با ابعاد این نمایشگر این نکته را اضافه کرده است به دلیل استقبال بالای کاربران از این اندازه این مدل آیفون را با این ابعاد عرضه کرده است و اعلام کرده است که تا به حال بیش از 500 میلیون ایفون 4.7 اینچی فروخته است و این نشان دهنده این است که این اندازه گوشی در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند . و از مشخصات ظاهری دیگر این است که حاشیه های بزرگی در بالا و پایین گوشی وجود دارد و دارای قابلیت تاچ آیدی می باشد و قرار است از 5 اردیبهشت ماه در بازار عرضه شود ، این گوشی در مدل پایه دارای حافظه داخلی 64 گیگا بایتی است که قیمت در نظر گرفته برای ان 399 دلار است  و مدل های دیگر آن با حافظه داخلی بیشتر مدل 128 گیگابایتی آن است که قیمت 449 دلار برای آن در نظر گرفته شده است و مدل دیگر آن با حافظه 256 گیگی بایتی با قیمت 549 دلار در بازار عرضه خواهد شد .
همانطور که گفتیم این مدل آیفون کاملا شبیه آیفون 8 است که مقداری دوربین و پردازنده ان ارتقا یافته است و در عین حال قیمت آن کمتر از همیشه است در واقع این مدل گوشی ایفون برای آن دسته از افرادی است که تمایل به خرید گوشی آیفون داشتند ولی از نظر مالی قدرت خرید آن را نداشتند و از نظر اقتصادی گوشی به صرفه ای است برای دوست داران ایفون !
نکته قابل تامل این است که با اینکه به ظاهر این مدل آیفون ظاهری قدیمی دارد ولی در ان پردازنده A13  به کار رفته است دقیقا همان پردازنده ای که در گوشی های مدل آیفون 11 به کار رفته است ، استفاده شده است در صورتی که در ایفون 8 پردازنده  A11 به کار رفته است .
و تنها ویژگی حذف شده در این مدل آیفون نسبت به آیفون 8 این است که قابلیت 3D Touch  در این آیفون حذف شده است . این مدل آیفون شامل سه رنگ مشکی ، قرمز و سفید است .
خبر بدی که در این مدل گوشی آیفون وجود دارد این است که شارژر موجود در بسته بندی آن 5 واتی است ، ولی خوشبختانه این محصول از شارژر های سریع اپل با سرعت 18 واتی هم پشتیبانی می کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.