مجله سیم کارت

ادامه روند افزایشی درآمد هواوی با وجود تحریم ها

0 15

ادامه روند افزایشی درآمد  هواوی با وجود تحریم ها

شرکت هواوی با وجود تنشهای فراوان ، آمار بسیار قابل قبولی را ارائه کرد که در خور تحسین می باشد. این کمپانی چینی بعد از قرارگرفتن در لیست سیاه امریکا ، اما با افرایش میزان فروش گوشی های خود مواجه بوده است.  طبق گزارشات رسیده "هواوی" موفق شد در سه  فصل ابتدایی سال 2019 ، نسبت به سال گذشته با رشد فروش مواجه بوده است. هواوی گزارش حاصله را 24.4 درصد برآورد کرده است که با توجه به آمار بدست آمده این کمپانی چینی ، فروش بالای 185 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را منتشر کرده است. این در حالیست که این آمار در مقایسه با نیمه نخست سال 2019 که برابر با 118 میلیون گوشی بود موفق شد حدود 67 میلیون گوشی را به  خریدارن عرضه نماید که  درصد رشد آن بی نهایت چشمگیر به حساب می آید. در واقع  می توان به وضوح اشاره نمود که این رقم بسیار شگفت انگیز به حساب می آید.

کمپانی بزرگ چینی تعداد 60 قرارداد با اپراتورهای مخابراتی در سرتاسر دنیا راه اندازی کرده است که قراردادی برای راه اندازی  اینترنت 5G  امضا کرده است  که بواسطه تجهیزات مخابراتی ، هواوی درآمد هنگفتی را در این زمینه  فهم نموده است .

هم اکنون بدلیل حرکت رو به رشد کشورهای مختلف به سمت پیاده سازی "اینترنت 5G" ، بسیاری از شرکت های مخابراتی ترجیح می‌دهند از تجهیزات هواوی استفاده کنند.

طبق آمار بدست آمده ، عرضه گوشی‌های هواوی در سه‌ماهه سوم نسبت به فصل مالی قبلی حدود 13.5 درصد رشد داشته  است  که این رقم درمقایسه  با سه ماهه  سوم سال گذشته، شاهد افزایش 29 درصدی در آمار فروش هستیم و این آمار نشان می‌دهد هواوی توانسته علی‌رغم تحریم‌های گسترده آمریکا بتواند همچنان تعداد قابل توجهی از گوشی‌های خود را به فروش برساند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.