مجله سیم کارت

ادعای هواوی مبنی بر فروش بیش از 100میلیون گوشی مجهز به فناوری5g در سال جدید

0 32

ادعای هواوی مبنی بر فروش بیش از 100میلیون گوشی مجهز به فناوری5g در سال جدید

همانطور که می دانید کمپانی هواوی یکی ازقویترین و در عین حال قدرتمندترین کمپانی های توسعه دهنده گوشی های هوشمند می باشد.

فعالیت های چشمگیر این کمپانی در طول فعالیتش بر هیچکس پوشیده نمی باشد. این کمپانی چینی اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد در سال جدید 100 میلیون گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5G  را روانه بازار نماید. این در حالیست که با تمام شدن سال 2019 و آغاز سال میلادی جدید، استفاده از فناوری 5G  رونق خاصی خواهد داشت و کشور چین نیز جزو کشورهای برتر مجهز به این فناوری خواهد بود.

در همین  راستا مدیرعامل شرکت تولیدکننده‌ی خازن هوشمند ژاپنی، اطلاعاتی مبنی بر سفارش‌های مربوط به سال جدید این کمپانی بیان کرده است که بسیار هیجان  انگیز  می باشد و نشانی از صحت بیانات کمپانی  هواوی مبنی بر ارائه 100 میلیون گوشی هوشمند  مجهز  به  فناوری اینترنت 5G می باشد. سفارشات ذکر شده روز به روز در حال افزایش می باشد. از اینرو طبق گزارشات  مختلف عرضه تعداد بالای گوشی های این کمپانی به هیچ عنوان  دور از ذهن  نمی باشد.

بنابراین لازم به ذکر است که هواوی و ZTE دو مشتری اصلی خازن‌های 5G هستند و پیش‌بینی ها  حاکی از اینست که هواوی به‌تنهایی قادر خواهد بود در سال آینده، 100 میلیون گوشی هوشمند مجهز به اینترنت نسل پنجم را به بازار عرضه نماید.

در انتها شایان ذکر است که باتوجه‌به اینکه شرکت Taiyo Yuden یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های خازن در بازار جهانی میباشد ، بنابراین  با خیالی آسوده  می توان به اطلاعات آماری آن اعتماد کرد زیرا اکثر اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت موثق و کاربردی و نزدیک به واقعیت می باشند.

بهتر است بدانید که کمپانی هواوی از مدتها قبل به فکر ارائه گوشی های با فناوری 5G، با قیمتی مقرون به صرفه بوده است و همواره در تلاش است تا رویای خود را به واقعیت بدل نماید. بنابراین باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر بمانیم تا ببینیم آیا ادعای این کمپانیچینی به واقعیت مبدل خواهد شد یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.