مجله سیم کارت

اضافه کردن استیکر «متن ترانه» به استوری اینستاگرام

0 63

اینستاگرام یکی از جذابت ترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی می باشد که هم اکنون بسیاری از مردم در همه جای دنیا از طریق همین شبکه اجتماعی درحال کسب و کار می باشند.این شبکه اجتماعی مدام در حال آپدیت شدن و ارائه خدمات بیشتر به مخاطبین خود می باشد که همین مبحث باعث افزایش روز افزون کاربران آن شده است.در واقع اینستاگرام  شبکه  اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو بوده و دارای ویژگی خاصی  نیز می باشد.

یکی از ویژگی هیجان انگیزی که در اینستاگرام وجود دارد قابلیت مربوط به استوری می باشد که  طرفداران زیادی نیز دارد به گونه ای که بیشتر مخاطبان استوری را به پست ثابت ترجیح می دهند.در واقع استوری اینستاگرام یکی از محبوب ترین ویژگی های شبکه های اجتماعی می باشد. اینستاگرام درتابستان سال گذشته و طی حرکتی جالب قابلیت اضافه کردن موسیقی و فیلم را در استوری فراهم آورد و ویژگی‌های جدیدی همچون استیکرهای پرسشی ویژه برای پیشنهاد موسیقی در استوری‌ و شمارش معکوس و قابلیت‌هایی برای تعامل بیشتر با کسانی که لایو می‌گذارند، به استوری‌ها آورده است.

هم اکنون خبر از ویژگی جدیدی از استوری اینستاگرام به گوش می رسد که همه را شگفت زده کرده است .اخیرا جین منچون با ا نتشار پستی در توییتر خود از استیکر متن ترانه رونمائی کرد. اوبا انتشار آهنگ Never Gonna Give You Up  از ریک استلی  این قابلیت را به وضوح به نمایش گذاشت.

با توجه به بالا بودن اهمیت استوری اینستاگرام و اضافه کردن ویژگی متن ترانه ، انتظارها بر این است که این شبکه اجتماعی بتواند در حد بسیار بالایی جذب مخاطب کرده و با بهره مندی از قابلیتهای بیشنار خود و با ارائه خدمات جذاب  باعث جلب رضایت هر چه بیشتر مخاطبین خود باشد.

در پایان بیان این نکته حائز اهمیت است ، از آنجائیکه استوری اینستاگرام در بین مخاطبین این شبکه ی اجتماعی جایگاه ویژه ای دارد احتمال جایگزین شدن استوری بجای پست اینستاگرام نیز وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.