مجله سیم کارت

اعضای هیات مدیره همراه اول انتخاب شدند

0 1,123

چند روز پیش و در تاریخ سی ام شهریور 98 ، در مراسمی رسمی که در برج همراه اول برگزار شد . اعضای جدید هیات مدیره “همراه اول” معارفه و انتخاب شدند . اپراتور همراه اول که یکی از برترین اپراتور های همراه می باشد . قیمت سیم کارت های ارائه شده توسط این اپراتور در مقایسه با خدمات ارائه شده توسط آن بسیار مناسب می باشد.

معرفی هیات مدیره همراه اول

در واقع طبق گزارشات از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران آقایان محمدسعید سرافراز و محمود کمانی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره اپراتور اول معارفه و آقایان علی بقایی به عنوان رئیس هیات مدیره و محمود کمانی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.

در حقیقت آقای علی بقائی دارای مدرک دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران می باشد . لازم به ذکر است که ایشان پیش از این نایب رئیس هیات مدیره همراه اول ( MCI ) بود . سوابقی چون عضویت در هیات مدیره بانک کارآفرین، نایب رئیسی هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی و عضویت هیات مدیره گروه اقتصادی تدبیر، عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری تدبیر و … را در کارنامه کاری و سوابق خود دارد.
آقای محمود کمانی که به عنوان نایب رئیس هیات مدیره همراه اول انتخاب شد . ایشان دارای سوابق و رزومه کاری متعدد و درخشانی است . هم چون مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مدیرعامل شرکت تحقیق و تولید وسایل الکترونیک و مدیرکل ارتباطات زمینی و ماهواره ای صدا و سیما  را به عنوان رزومه کاری خود دارد.

در ادامه به بررسی سابقه آقای محمدسعید سرافراز اعضای هیات مدیره همراه اول می پردازیم. سرافراز پیش از این نیز دارای سمت در خور توجهی بوده است. ایشان مشاور مدیرعامل شرکت همراه اول بوده است . از قبل نیز در پشت های مختلفی همچون مدیریت باشگاه نوآوری و فناوری دانشگاه شریف، مدیرعاملی شتاب‌دهنده  «راه روشن» به وضوح قابل مشاهده می باشد.شایان ذکر است که جناب سرافراز دارنده مدال طلای المپیاد ریاضی و دکترای مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.