مجله سیم کارت

افتتاح مرکز فروش رایتل در کرمانشاه

0 525

اپراتور رایتل مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات خود را در استان کرمانشاه راه اندازی کرد . اولین مرکز فروش محصولات و خدمات رایتل در استان کرمانشاه می باشد که محل ارائه خدمات رایتل جهت فروش بی واسطه و مستقیم است . مراسم افتتاحیه این مرکز روز دوشنبه 3 آبان ماه 1400 آغاز و تا پنج شنبه 6 ابان ماه 1400 ادامه خواهد داشت . در این مرکز به مناسبت افتتاحیه تخفیف های ویژه ارائه می شود . ساعت کاری این مرکز فروش شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 17 و پنج شنبه ها نیز از ساعت 9 تا 13 می باشد . اپراتور رایتل ، یکی از اپراتور های برتر در ایران است .

این اپراتور بزرگ به تازگی موفق شد تا به سود خالص دست پیدا کند . در سه ماه نخست سال 1400 به سود خالص رسید و رشد چشم گیری داشته است . اپراتور رایتل مشترکین سیم کارت زیادی دارد و همواره در راستای رضایت مشترکین خود قدم برمی دارد . این اپراتور سعی دارد تا در تمام کشور مراکز فروش و ارائه خدمات را راه اندازی کند . تا مشترکین رایتل در سراسر کشور به اسانی بتوانند به مراکز فروش این اپراتور دسترسی پیدا کنند . این اپراتور همانند سایر اپراتور ها برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن رایتل من را نیز ارائه کرده است . تا از طریق این اپلیکیشن بتوانند به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند .

مرکز فروش رایتل در کرمانشاه

اپراتور رایتل در مرکز فروش محصولات خود که در استان کرمانشاه افتتاح کرده است . تخفیف 25 درصدی کد ارغوان برای خرید اینترنت ، رایکارت 50 درصد تخفیف برای “سیم‌ کارت رایتل دائمی” و 100 درصد تخفیف برای سیم‌ کارت رایتل اعتباری را در مراسم افتتاحیه برای مراجعه‌ کنندگان  ارائه کرده ‌است . در این مرکز انواع خدمات رایتل نظیر فروش انواع سیم کارت رایتل هم “سیم کارت رایتل اعتباری” و هم سیم کارت رایتل دائمی ، بسته های اینترنت رایتل ، تعویض سیم کارت رایتل ، ترابرد سیم کارت ، تغییر مالکیت ، اصلاح مشخصات ، تنظیمات تلفن همراه و هم چنین فعال سازی “سیم کارت” را ارائه می دهد .
مرکز فروش کرمانشاه در میدان آزادی ، ضلع غربی ، طبقه زیرین درمانگاه شبانه ‌روزی بوعلی ، جنب تجهیزات پزشکی رازی ، پلاک 16 واقع و ارائه دهنده تمامی محصولات ، سرویس ‌‌‌ها و خدمات پس از فروش رایتل ( rightel ) است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.