مجله سیم کارت

افزایش سقف قطع میان دوره مشترکین همراه اول

0 3,688

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” این اپراتور بزرگ از مشترکین سیم کارت همراه اول ( MCI ) اعتباری بیشتر است . این اپراتور برای جذب رضایت مشترکین سیم کارت های خود برای آن ها امکانی را فراهم کرده است تا مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی بتوانند سقف قطع میان دوره خود را افزایش دهند . در واقع سقف میان دوره این است که زمانی که قبض سیم کارت مشترک به ان حد برسد باید برای پرداخت قبض میان دوره خود اقدام کند در غیر این صورت قبض مشترک قطع خواهد شد .

افزایش سقف میان دوره همراه اول

سقف قطع میان دوره به صورت خودکار اعمال می شود . هر سه ماه بر اساس سابقه مشترک سیم کارت همراه اول دائمی بروز رسانی خواهد شد . در واقع اگر بدهی مشترک از سقف قطع میان دوره بیشتر شود سیم کارت “همراه اول” مشترک یک طرفه قطع خواهد شد . مشترک می تواند سقف قطع میان دوره خود را افزایش دهد ، در یک ماه هم می‌ توانید درخواست کاهش سقف قطع میان ‌دوره بدهید . هم افزایش اما در این مدت فقط یک بار این امکان را خواهید داشت . این طرح فقط برای مشترکینی قابل فعال سازی است که حداقل 60 امتیاز داشته باشند . و یا حداقل 6 ماه از زمان فعال سازی سیم کارت و یا تغییر نام خط آن ها گذشته باشد . مشترکینی که صورت حساب خود را به صورت اقساط پرداخت می کنند نمی توانند از این طرح استفاده کنند .

فعال سازی این طرح برای مشترکین حقیقی است و هیچ هزینه ای برای فعال سازی آن وجود ندارد و کاملا رایگان است . مشترکینی که از این طرح استفاده می کنند و تمایل دارند سقف قطع میان دوره خود را افزایش دهند امتیاز خوش حسابی یکی از فاکتور هایی است که مشترک باید داشته باشد . در صورتی که مشترکین خطوط دائمی همراه اول در هر دوره و بر طبق سابقه 10 ماه گذشته در قطع میان ‌دوره و پایان ‌دوره خود به موقع قبض صورت حساب خود را پرداخت کنند ، به آن ها امتیاز تعلق می‌ گیرد و بر همین اساس به هر یک امتیازی بین 0 تا 100 به مشترکین داده می‌ شود ، که همان امتیاز خوش حسابی برای مشترک محسوب می شود . کد دستوری فعال سازی این سرویس * 10 * 117 # است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.