مجله سیم کارت

افزایش سهم رایتل در بازار اپراتور ها

0 45

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های برتر در ایران است و این اپراتور موفق شده است تا رشد چشم گیری در بازار را تجربه کند و سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتور های تلفن همراه کشور رشد داشته است . اپراتور رایتل موفق شده است در سه دوره متوالی و پس از زمستان 99 و بهار 1400 رشد صعودی بازار را تجربه کرد و طبق آمار ارائه شده توسط سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ، شرکت "رایتل" توانسته بیشترین نرخ رشد بازار اپراتور های تلفن همراه را کسب کند . در ایران اپراتور های زیادی مشغول به فعالیت هستند و این اپراتور مشترکین اش رو به افزایش است و این روند رو به رشد است .
این اپراتور مشترکین زیادی دارد و از پاییز و زمستان 99 نیز مشترکین این اپراتور رور به افزایش بوده است و این اپراتور بزرگ در تلاش است تا بتواند خدمات ویژه ای را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد و همواره در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود قدم بر می دارد . اپراتور رایتل در سال مالی گذشته موفق شده است به رشد چشم گیری برسد و بر تعداد مشترکین "سیم کارت" های خود بیافزاید ، به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال ، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر کرده است . ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان ، طرح‌ های مناسبتی متنوع ، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌ های مقرون به‌ صرفه را می‌ توان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا بر شمرد .
اپراتور رایتل تقریبا سومین اپراتور برتر در کشور است و این اپراتور برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود تعرفه مکالمه درون شبکه را رایگان کرده است و مشترکین رایتل برای برقراری ارتباط با دوستان رایتلی خود نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنند و به صورت رایگان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و این خدمات یکی از ویژه ترین خدمات رایتل است که برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.