مجله سیم کارت

انتقال شارژ رایتل

7 11,214

اپراتور رایتل نیز مانند سایر اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند ، طرح انتقال شارژ را ارائه کرده است . مشترکین رایتل می توانند در صورت اتمام اعتبار خود از دوستان خود شارژ دریافت کنند . اپراتور رایتل تقریبا سومین اپراتور برتر در ایران است و خدمات زیادی را برای مشترکین خود ارائه کرده است و انتقال شارژ رایتل یکی از خدمات ویژه این اپراتور است .

مشترکین سیم کارت های اعتباری رایتل می توانند ، در صورتی که اعتبار حساب شان به اتمام رسید و امکان افزایش اعتبار را نداشتند . همانند اپراتور های دیگر از دوستان و آشنایان خود اعتبار دریافت کنند . سرویس انتقال شارژ رایتل ( rightel ) علاوه بر مشترکین اعتباری شامل مشترکینی که “سیم کارت” دیتا دارند نیز می شود . ولی هنوز برای مشترکین سیم کارت دائمی رایتل راه اندازی نشده است . مشترکین رایتل برای انتقال اعتبار ریالی باید از کد دستوری # 133 * استفاده کنند و از “سیم کارت رایتل” خود این کد دستوری را شماره گیری کنند . کلید برقراری ارتباط را کلیک کنند و در این مرحله است که سرویس برای کاربر فعال می شود .

انتقال شارژ رایتل

مشترکین پس از شماره گیری کد دستوری # 133 * در صورتی که رمز انتقال داشته باشید . رمز را از شما می خواهد و در صورتی که رمز برای شما فعال نباشد . به صورت خودکار رمز برای شما فعال می گردد و از شما خواسته می شود که رمز خود را تعیین کنید . رمز انتخابی شما حتما باید چهار رقمی باشد و نباید اعداد تکراری در آن باشد . و سپس باید شماره تلفن مقصد را وارد کنید و در مرحله بعد مبلغ انتقال را وارد کنید تا انتقال اعتبار انجام شود . اعتبار منتقل یافته بلافاصله قابل استفاده است . هزینه استفاده از این سرویس برای هر  بار انتقال اعتبار مبلغ 50 تومان است . در هر بار می توانید بین 1000 تا 10.000 تومان شارژ انتقال دهید . و در یک روز تا 100.000 تومان می توانید انتقال شارژ رایتل داشته باشید . اپراتور رایتل همیشه در راستای رضایت کاربران خود در تلاش است .

افرادی که تمایل دارند از خدمات این اپراتور استفاده کنند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از خدمات متنوع و ویژه این اپراتور بهره مند شوند . افرادی که تمایل به خرید سیم کارت دارند می توانند به دلیل شیوع کرونا به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت رایتل اقدام به “خرید سیم کارت رایتل” کنند . با خرید سیم کارت رایتل اعتباری می توانند انتقال شارژ رایتل نیز انجام دهند .

7 نظرات
  1. انانیموس می گوید

    این کد کار نمیکنه!!!!

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      با پشتیبانی رایتل تماس بگیرید .

  2. بهار می گوید

    کد نمی کاره

  3. امیر می گوید

    کد کار نمیکنه

  4. زینب می گوید

    کد خرابه ک
    اپنوقت کجا رایتل در راستای رضایت داره تلاش میکنه

  5. حسین می گوید

    کد دستوری انتقال شارژ رو فعال کنید

  6. رضا قیلج می گوید

    چیزا میگیا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.