مجله سیم کارت

اهمیت سیم کارت در دنیای امروز

0 33

سیم کارت ابزاری است که این روز ها بیشتر از هر زمان دیگری کاربرد دارد و افراد برای ارتباط با هم به این ابزار کاربردی نیاز دارند . اپراتور های زیادی در راستا ارائه خدمات به افراد مشغول به فعالیت هستند و همواره در تلاش هستند تا بتوانند به مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوع و متفاوتی را ارائه دهند . اپراتور همراه اول اولین اپراتوری است که در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و این اپراتور بزرگ در بین سایر اپراتور ها از طرفداران بیشتری برخوردار است ، اپراتور همرا اول در ابتدا "سیم کارت همراه اول دائمی" را ارائه داد و بعد با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سیم کارت همراه اول اعتباری نیز ارائه داد . در بین سیم کارت های همراه اول سیم کارت 0912 همراه اول دائمی پر طرفدار تر می باشد و از ارزش بالایی نیز برخوردار است . در واقع سیم کارت همراه اول 0912 در بین سایر سیم کارت های موجود در بازار از ارزش بیشتری برخوردار است و خیلی از افراد علاوه بر استفاده از خدمات این سیم کارت ها ، از این نوع سیم کارت ها جهت سرمایه گذاری نیز استفاده می کنند . افراد می توانند با خرید سیم کارت همراه اول 0912 از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .
اپراتور ایرانسل نیز یکی دیگر از اپراتور های فعال در کشور است که به ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری پرداخته است و این اپراتور نیز مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل در سال های فعالیت خود اقدامات بزرگی را در راستای پیشرفت خدمات ارتباطی کشور انجام داده است و توانسته عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال را کسب کند . اپراتور ایرانسل اولین  اپراتوری در کشور بود که فناوری نسل پنجم تلفن همراه را در کشور راه اندازی کرد و هم چنین با راه اندازی سایت های 5G در سراسر کشور سعی دارد تا سراسر کشور را تحت پوشش فناوری نسل پنجم خود قرار دهد .این روز ها با پیدایش اپراتور های متفاوت ، بین آن ها رقابت زیادی به وجود آمده است و این اپراتور ها در تلاش هستند تا بتوانند خدمات متنوع و متفاوتی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهند . در واقع خرید و فروش سیم کارت در دنیای امروز بسیار آسان شده است و افراد با چند کلیک ساده می توانند سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند و به اسانی آن را خرید کنند . اپراتور های فعال در کشور در سایت خود زمینه خرید سیم کارت را برای متقاضیان خود قرار داده اند و ان ها به آسانی می توانند از طریق سایت ان ها سیم کارت اپراتور مورد نظر خود را خرید کنند علاوه بر این سایت های زیادی در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند ، سایت سیم کارت یکی از سایت های بزرگ مرجع فروش سیم کارت است که افرادی که تمایل دارند سیم کارت خود را بفروشند می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند و "سیم کارت" خود را برای فروش داخل سایت آگهی کنند .
سایت سیم کارت مرجع بزرگ فروش سیم کارت می باشد و هر نوع سیم کارت را می توان به صورت رایگان داخل سایت آگهی کرد . در سایت سیم کارت علاوه بر فروش سیم کارت ، خرید سیم کارت نیز ممکن است و کاربران می توانند از طریق سایت سیم کارت اپراتور خود را انتخاب کنند ، دائمی و یا اعتباری بودن سیم کارت مورد نظر خود را مشخص کنند و با توجه به فیلتر های خود سیم کارت مورد نظر خود را پیدا کنند و با فروشنده آن ارتباط بگیرند . کاربران می توانند از طریق سایت سیم کارت صفر و یا کارکرده بودن سیم کارت مورد نظر خود را نیز ببینند و هم چنین از طریق سایت سیم کارت می توانند نوع رند بودن سیم کارت خود را نیز مشخص کنند .
یکی دیگر از امکانات سایت سیم کارت ، قیمت گذاری است که کاربران می توانن با مراجعه به سایت سیم کارت و مراجعه به قسمت قیمت سیم کارت ، سیم کارت خود را برای قیمت گذاری ثبت کنند . در قسمت قیمت سیم کارت سه درگاه برای قیمت گذاری وجود دارد : قیمت گذاری رایگان ، قیمت گذاری ویژه و قیمت گذاری تخصصی .
قیمت گذاری رایگان : در قیمت گذاری رایگان قیمت سیم کارت شما حدودی و توسط سیستم مشخص می گردد و برای افرادی مناسب است که حدود قیمت سیم کارت خود را می خواهند .
قیمت گذاری ویژه : در قسمت قیمت گذاری ویژه کاربر سیم کارت خود را ثبت می کند و مبلغ 5000 تومان بابت قیمت گذاری پرداخت می کند و قیمت گذاری سیم کارت حداکثر طرف 24 ساعت اینده برای کاربر پیامک خواهد شد .
قیمت گذاری تخصصی : در این نوع قیمت گذاری کارشناس سیم کارت شما را قیمت گذاری می کند ، کاربر بعد از ثبت سیم کارت و پرداخت هزینه 15 هزار تومان باید منتظر پیامک قیمت گذاری باشد و در این  نوع قیمت گذاری بعد از 3 روز سیم کارت کاربر با حالت الماس به مدت 30 دروز داخل سایت آگهی می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.