مجله سیم کارت

اپلیکیشن چارخونه ایرانسل

0 162

اپلیکیشن چهارخونه ایرانسل

اپراتور های سیم کارت های مختلف همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات متنوع کاربران زیادی را به سمت خود سوق دهند . اپراتور همراه اول شرایطی را فراهم کرده است تا با فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 جایگاه ویژه ای برای خود کسب نمایند . در همین راستا نباید خرید خط 0912 ارزان را فراموش کنیم . اپراتور های فعال خدمات متنوعی را ارائه خواهند کرد . ایرانسل ، اپلیکیشن چارخونه ایرانسل را ارائه کرده است .

اپلیکیشن چارخونه ایرانسل

در همین راستا اپراتور بزرگ ایرانسل ( irancell ) نیز عملیات درخشانی انجام داد . و با ارائه قابلیتها و خدمات متنوع ، مخاطبان بسیاری را به سمت خود سوق می دهد . چارخونه یکی از اپلیکیشن های این اپراتور می باشد که ایرانسل از مدتی قبل در اختیار کاربران خود قرار داد . در اپلیکیشن چهارخونه ایرانسل ، کاربران قادر خواهند بود هر آن چه که برای گوشی های اندرویدی خود نیاز دارند را با سرعتی هرچه بالا تر دانلود نمایند . در واقع با وجود این اپلیکیشن شما از امنیت برنامه ها و هم چنین اطلاعات ، آسوده خاطر خواهید بود .

شیوه های پرداختی چارخونه

کاربران سیم کارت ایرانسل باید در نظر داشته باشند که با وجود داشتن این نوع سیم کارت ، قادر خواهند بود در سریع ترین فرصت پیش آمده ، اپلیکیشن چارخونه ایرانسل را خریداری و یا به اشتراک بگذارند.  در حقیقت سیم کارت ایرانسل برای کاربران این اپراتور  همانند کیف پول عمل می کند که همواره در دسترس می باشد .

کسب درآمد آنلاین با اپلیکیشن

در نظر داشته باشید که کاربران این اپراتور می توانند با به اشتراک گذاری استعداد های خود در اپلیکیشن چارخونه ایرانسل ، از طریق این برنامه کسب درآمد کرده ، از این رو از محتوای اشتراکی دیگران نیز لذت ببرید . پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن چارخونه را بر روی کاربرد های مختلف بر روی گوشی خود نصب کنید . از امکانات بی شمار آن بهره مند شوید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.