مجله سیم کارت

اپل واچ سری 6

0 1,098

اپل قابلیت های ” اپل ” واچ سری 6 خود را علام کرد . و قابلیت های این گجت بسیار جالب و پیشرفته است که صد در صد توجه خیلی ها را به خود جلب می کند . یکی از مهمترین ویژگی هایی که این اپل واچ سری 6 دارد سنسور تشخیص آب را دارد . یکی دیگر از ویژگی های نسل جدید اپل واچ تعبیه حسگر انگشت یا تاچ آیدی در دکمه این ساعت هوشمند است که در نسل های قبلی اپل واچ ها حسگر اثر انگشت وجود نداشت . در حال حاضر مشخص نیست که ویژگی تشخیص سطح اکسیژن خون با استفاده از سخت افزاری خاص به اپل واچ 6 اضافه خواهد شد . یا یک قابلیت نرم افزاری است که به همراه watchOS 7 معرفی خواهد شد .

ساعت هوشمند جدید اپل واچ سری 6

ساعت هوشمند اپل می تواند کیفیت آبی که در آن قرار دارید را بسنجد یا اگر زیر باران هستین یا برای شنا به استخر ، دریا یا دریاچه را تشخیص دهد . حتی این سنسور تشخیص آب می تواند میزان آلودگی آب را نیز تشخیص دهد . به کاربر اعلام کند که نزدیک آن نشود یا اگر در شرایط خطرناکی هستید به اورژانس یا افراد مورد اطمینان شما خبر دهد . نکته ی جالب دیگری که در این اپل واچ سری 6 خواهیم دید این است که به کمک همین سنسور و موقعیت مکانی می تواند شما را از وجود جریان های شدید آب مطلع سازد .

به شما هشدار دهد و یا حتی شما را از وجود کوسه و آبزیان های خطرناک در آب آگاه سازد و این موضوع را از طریق اعلانات به شما اطلاع می دهد . برای مثال اگر در دریا کوسه وجود داشته باشد اپل واچ سری 6 شما را مطلع می سازد . آیکون کوسه موجود در این ساعت هوشمند ، روی صفحه ساعت به نمایش در می آید که خیلی جذاب و جالب است .

در رابطه با تشخیص کیفیت آب برای مثال می تواند شیرینی و یا شوری آب را تشخیص دهد . به نظر می رسد این کار را از طریق حفره هایی که روی آن و روی بند آن قراردارد ، انجام می دهد . این سنسور قابلیت تشخیص این را دارد که تشخیص دهد شما در معرض چه نوع آبی قرار گرفته اید مثلا این که شما به شنا رفته اید . این طبق برنامه بوده و یا تصادفا درون دریاچه و یا رود خانه افتاده اید به نوعی شما را از غرق شدن نجات می دهد . اگر شرایط به‌ خوبی پیش برود و شیوع کرونا وقفه‌ای در کار اپل ایجاد نکند . می‌توانیم امیدوار باشیم اپل واچ سری 6 به همراه آیفون‌ های 2020 در سپتامبر پیش رو معرفی شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.