مجله سیم کارت

ایجاد صفحه‌ پشتیبانی گوشی هوشمند گلکسی A70s پیش از زمان رونمایی

0 30

ایجاد صفحه‌  پشتیبانی گوشی هوشمند گلکسی A70s پیش از زمان رونمایی

همانطور که می دانید تاکنون اخبار متعددی درباره گوشی گلکسی A70s منتشر شده است و جزئیاتی از این گوشی نیز بیان شده است که در مقالات قبلی به آنها اشاره نموده ایم.خبری که امروز منتشر شده مبنی بر ایجاد صفحه‌  پشتیبانی گوشی هوشمند گلکسی A70s پیش اززمان رونمایی رسمی در وب‌سایت "سامسونگ" می باشد.

در واقع  سامسونگ نام گوشی جدید خود را در وب سایت خود در کشور هند جزو فهرست دستگاه‌های جدید خود قرار داد.  و مشخصات  گوشی جدید سامسونگ ازطریق مستندات سازمان تنظیم مقررات چین TENAA به‌اشتراک گذاشته شد که براساس مشخصات منتشرشده در مستندات TENAA، این مشخصات به شرح زیر می باشند:

ایجاد صفحه‌  پشتیبانی گوشی هوشمند گلکسی A70s پیش از زمان رونمایی

گوشی گلکسی A70s  با بهره مندی از باتری 4،400 میلی‌آمپرساعتی می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.البته ناگفته نماند که قبلا ظرفیت این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مشخص شده بود که اطلاعات سازمان تنظیم مقررات چین این موضوع را تأیید نکرد.
صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی در ابعاد بزرگ  6.7 اینچی خواهد بود.البته بنظر می رسد این گوشی در ابعاد دیگر  164.2 در 76.7 در 7.9 میلی‌متری نیز معرفی شود .
دوربین بکار رفته در این گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی و حسگر ایزوسل BRIGHT GM1 به بازار عرضه می‌شود. شاید بتوان به‌جرئت گفت تنها تفاوت اصلی دو دستگاه، به حسگر دوربین آن‌ها مربوط می‌شود.و تنها تفاوت بین این دو دستگاه مربوط به حسگر دوربین آنها مربوط می شود.
پردازنده ی استفاده شده در این گوشی نیز از نوع اسنپدراگون 675 خواهد بود.
قیمت احتمالی این گوشی463 دلار و برای بازار هند برآورد شده است.

ایجاد صفحه‌  پشتیبانی گوشی هوشمند گلکسی A70s پیش از زمان رونمایی

گوشی گلکسی A70s تا اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل اکتبر (اواسط مهر) معرفی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.