مجله سیم کارت

ایرانسل اولین اپراتور دیجیتال ایران

0 142

اپراتور ایرانسل از اپراتور های فعال در سراسر کشور است و در تمامی سطح کشور نماینگی های فعال دارد . اکثر کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند از خدمات این اپراتور رضایت دارند . با رضایت کامل از خدمات “سیم کارت ایرانسل” استفاده می کنند . “ایرانسل” طی مراسمی که در روز شنبه 24 خرداد ماه 99 برگزار شد به عنوان بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران معرفی شد . این اپراتور در همه زمینه ها پیش گام است و در رقابت با سایر اپراتور ها در ارائه خدمات دیجیتال به مردم همواره پیش گام است . این مراسم در ساختمان مرکزی این اپراتور و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات ( مهندس اذری جهرمی ) و مدیر عامل این اپراتور ( دکتر بیژن عباسی آرند ) و هیات همراه ایشان برگزار شد .

در این مراسم ، 1034 روستا در سراسر ایران ، از طریق شبکه ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند . در حال حاضر 90 درصد جمعیت کشور تحت پوشش شبکه این اپراتور هستند . مدیر عامل ایرانسل نسبت ترافیک داخلی به خارجی در شبکه دیتای ایرانسل را 27 به 37 درصد عنوان کرد . ادامه داد : تلاش می‌ کنیم سهم ترافیک داخلی را افزایش دهیم . عباسی آرند به برنامه‌ ریزی برای توسعه خدمات دیجیتال در حوزه توانمند سازی ، سرگرمی ، آموزش ، اینترنت اشیا ، سلامت و ارایه پلتفرم‌ های متناظر با آن اشاره کرد . افزود :‌ پروژه‌ هایی مانند تلویزیون اینترنتی ، پلتفرم آنلاین آموزشی و شهر و خانه هوشمند ، در این جهت در دست توسعه است . عباسی آرند با اشاره به کسب افتخارات ایرانسل در یک سال گذشته نیز گفت : در سال گذشته این اپراتور توانست به عنوان برترین شرکت گروه MTN‌ در میان 22 کشور شناخته شود .

ایرانسل اولین اپراتور دیجیتال ایران

مدیرعامل ایرانسل ( irancell ) درباره اقدامات این اپراتور در جهت مسؤلیت اجتماعی به تلاش برای ارتقای کیفیت و نگهداری شبکه در دوران کرونا اشاره کرد . گفت : از هفته اول شیوع کرونا ، 90 درصد پرسنل ما دور کار شدند . ما موفق شدیم پلتفرم آفیس دیجیتال را در ایرانسل راه‌ اندازی کنیم . وی ادامه داد : در همین حال در راستای مسؤولیت اجتماعی . به ارایه 100 گیگابایت اینترنت رایگان به کاربران اینترنت ثابت ( TD-LTE ) و 20 گیگ اینترنت رایگان به معلمان اقدام کرد . دسترسی رایگان به محتوای داخلی در بازه زمانی کرونا از دیگر اقدامات در این راستا بود . عباسی آرند در مورد نحوۀ سرمایه‌ گذاری ایرانسل در کسب ‌و کار های حوزه فناوری اطلاعات تأکید کرد : اپلیکیشن ‌های بازار جامع محتوای چارخونه ، آموزش آنلاین دانا ، شبکه اجتماعی روبیکا و گروه اسنپ ، با سرمایه ‌گذاری این اپراتور شکل گرفت . و در راستای توسعه شبکه موبایل با شرکت ارتباط مشترک شهر نیز مشارکت دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.