مجله سیم کارت

ایرانسل حامی تیم ملی هندبال

0 140

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران به تازگی حامی ورزش هندبال در کشور شده است .
این اپراتور بزرگ روز سه شنبه 14 دی ماه 1400 در مراسمی که در ساختمان مرکزی ایرانسل ( MTN irancell ) برگزار شد .
حمایت ایرانسل از تیم کلی هندبال
ایرانسل بر اساس امضا این قرار داد به عنوان حامی انحصاری از تیم های ملی هندبال کشور در تمام سطوح خواهد بود . در این مراسم ویژه مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند و مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی حضور داشتند .
پیراهن جدید تیم ملی هندبال با لوگو ایرانسل
پیراهن جدید تیم ملی هندبال
بر اساس این قرار داد که بین این اپراتور و تیم هندبال کشور قرار بر این شد که لوگوی ایرانسل روی پیراهن بازیکنان اجرا شود . در این مراسم از این پیراهن ها نیز رونمایی شد و پیراهن جدید تیم ملی هندبال ایران رونمایی شد . پیراهن جدید تیم ملی هندبال با لوگوی ایرانسل در جلوی پیراهن و لوگو لنز نیز در پشت پیراهن اجرا شده است . لنز اولین تلویزیون اینترنتی در ایران است که اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است . دکتر بیژن عباسی آرند در این مراسم حضور داشت و لباس شماره 8 تیم ملی هندبال نیز به ایشان اهدا شد . مدیر عامل ایرانسل این پیراهن را به صورت افتخاری دریافت کرد .
رئیس فدراسیون هندبال نیز در این مراسم حضور داشت و تاکید کرد : با هم یاری ما امیدوار هستیم به مشکلات غلبه کنیم . با پشتیبانی و حمایت اپراتور بزرگ “ایرانسل” امیدواریم که بتوانیم از ورزش کاران هندبال حمایت کنیم .
مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند نیز در این مراسم سخنرانی کرد و اعلام کرد : ما از پس در کنار تیم هندبال کشورمان هستیم .
شاهد موفقیت های تیم هندبال خواهیم بود و امیدواریم با پشتیبانی بیشتر در آینده خبر های خوبی بشنویم .
دکتر بیژن عباسی آرند در ادامه از موفقیت های اخیر در رشته هندبال مخصوصا بانوان هندبالیست ابراز خرسندی کرد .
این قرار داد را هم زمان با اعزام شدن تیم هندبال مردان به تورنمت چهار جانبه اسپانیا امضا کرد . تیم ملی هندبال برای رقابت با تیم های ملی اسپانیا ، لهستان و ژاپن به این تورنمنت دعوت شدند که هم زمان با افتخار آفرینی تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات جهان بوده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.