مجله سیم کارت

ایفون XR در دستان وزیر مخابرات هند

0 24

ایفون XR در دستان وزیر مخابرات هند

هندوستان کشوری بزرگ با جمعیتی بسیار زیاد از تمام نژادها می باشد که محموعه ای از فرهنگاهی مختلف را تشکیل می دهند.این کشور بزرگ سابقه بسیار خوبی در حوزه تکنولوژی دارد بگونه ای کخ بسیاری از کارکنان "گوگل" از این کشور می باشند. در همین راستا شایعه هایی فراوانی درباره عرضه گوشی های ایفون در هندوستان شنیده می شود ولی با توجه به اهمیت بالای این کشور برای تیم کوک و  اپل ، شاهد عرضه گوشی ایفون XR در هندوستان و در دستان وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات این کشور می باشیم. وزیر فناوری این کشور قبلا اعلام کرده بود کمپانی اپل به زودی تولید گوشی‌های قدرتمند خود را در کشور پهناور هند آغاز خواهد نمود که در نهایت این اتفاق افتاد و روز دوشنبه 4 آذر ماه ، راوی  شانکار پراساد (Ravi Shankar Prasad)، وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات کشور هندوستان، در حالی که یک عدد گوشی ایفون XR در دست داشت، پیامی را در توئیتر رسمی خود منتشر نمود . متن این خبر به قرار زیر می باشد:

«طبق قولی که داده بودیم ، مفتخر هستم که یک عدد گوشی ایفون XR که روی آن نام کشور من ب این مضمون نوشته شده است ، طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا و مونتاژ شده در هندوستان. بنابراین این نوید را به شما خواهیم داد که محصولات اپل در کشور ما یعنی هندوستان بزرگ بیشتر از قبل افزایش خواهد یافت».

لازم به ذکر است که بیشتر فروش گوشی های اپل در کشور هندوستان انجام می شود که در این میان نباید از  خرده فروشی ها و تولیدکنندگان محلی  برای گوشی های هوشمند رده بالا غافل باشیم

در حال حاضر گوشی‌های ایفون 6S و همچنین ایفون 7 در مجتمع ویسترون واقع در شهر  بنگلور و ایفون XR که سال قبل به صورت جهانی برای فروش در دسترس قرار گرفت،  در مجتمع فاکسکان واقع در سریپرومبودور (Sriperumbudur) شهر چنای (مرکز ایالت تامیل نادو) در حال تولید می باشند.

این در حالیست که چند ماه پیش مجموعه فاکسکان تایوان طی خبری اعلام  کرده بود که قصد دارد بخش مونتاژ گوشی‌های اپل را به کارخانه جدیدی در  هندوستان انتقال دهد و بدین ترتیب از سال 2019، تولید گوشی‌های سری X اپل به  این کارخانه محول خواهد شد.

در واقع با توجه به تولید ایفون های ارزان قیمت در کشور هند ، این دلیل می تواند عاملی محکم برای آغاز تجارتی بزرگ بین کشور هندوستان و کمپانی اپل به حساب آید. زیرا در این کشور تمایل افراد برای خرید گوشی های ارزان قیمت مانند شیائومی بیشتر است. از اینرو گوشی های اپل در هندوستان کاربران زیادی ندارند. بنابراین این اقدام اپل می تواند هم به نحو کمپانی امریکایی و هم به نفع کشور هندوستان باشد.

نظر شما درباره این همکاری چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.