مجله سیم کارت

اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان و اساتید

0 217

تمام اپراتور ها در شرایط کرونا اقدامات ارزنده ای انجام دادند . هر کدام در جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور است . یکی از این اپراتور ها ” رایتل “ است که در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر همواره در تلاش است و برای جلب نظر مشترکین خود اقدام های زیادی در این ایام انجام داد .
روابط عمومی شرکت رایتل طی اطلاعیه ای اعلام نموده است : که دانشجویان و اساتیدی که سیم کارت رایتل دارند و مشترک رایتل هستند . می توانند ، از این پس به صورت رایگان با استفاده از اینترنت سیم کارت خود ، وارد سامانه های مجازی دانشگاه ها شوند . افرادی که ” سیم کارت رایتل ” ندارند با خرید سیم کارت رایتل از این خدمات ویژه استفاده کنند . اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان یکی از این خدمات ویژه است .

اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان

در این شرایط که دانش آموزان و دانشجو ها باید از طریق آنلاین سر کلاس های خود حاضر شوند . اینترنت جزو مهمترین ابزار در ایام کرونا می باشد . ارائه اینترنت رایگان از سمت اپراتور ها کمک بزرگی به جلوگیری از هزینه ها خواهد کرد . و در ادامه این اپراتور افزود : ما در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و ارتقای ظرفیت آموزشی کشور ، امکان ورود به سامانه های مجازی دانشگاهی را به صورت رایگان برای دانشجویان عزیز فراهم کرده ایم . از این به بعد دانشجویان می توانند بدون پرداخت هزینه ای و حتی پرداخت ریالی به صورت کاملا رایگان به سامانه های دانشگاهی ورود پیدا کنند . شرایط مطلوبی برای آن ها فراهم خواهد شد .

رایتل ( rightel ) به منظور لزوم برگزاری کلاس های اموزشی مجازی و اهمیت بسیار زیاد در پیش برد این هدف و رفاه و توسعه کشور دسترسی به اینترنت را برای تمامی دانشگاه ها و سامانه های مجازی مراکز علمی – آموزشی کشور را به صورت رایگان فراهم کرد .

اقدام ارزنده رایتل در ایام کرونا

علاوه بر این اقدام ارزنده رایتل در ایام کرونا اقدامات زیاد دیگری در این راستا انجام داد . که یکی از آن ها ارائه سیم کارت رایگان به سرپرست خانوار ها است . برای دریافت وام یک میلیون تومانی . ارائه 25 گیگ اینترنت رایگان به معلمان . ارائه سیم کارت اعتباری رایتل با 15 گیگا بایت اینترنت به مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان . کرونایی کردن اعلان های اطلاع رسانی تماس های شبکه رایتل . تقدیر از کادر درمانی برای مبارزه با کرونا . ایجاد شرایط دور کاری برای کارکنان خود و … از جمله اقدامات مهم این اپراتور است . امیدوار هستیم با این پیشگیری ها و رعایت فاصله گذاری ها هر چه زودتر این ویروس را شکست دهیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.