مجله سیم کارت

اینترنت نسل 4.5 رایتل

0 1,418

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های فعال در کشور است که خدمات زیادی را برای مشترکین خود ارائه کرده است . “رایتل” در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است و تقریبا به عنوان سومین اپراتور در کشور است . اپراتور رایتل سیم کارت های خود را به دو نوع “سیم کارت” های اعتباری و دائمی عرضه کرده است . “سیم کارت رایتل” دارای آنتن دهی بالا و پوشش شبکه بسیار خوبی است . مشترکین این اپراتور که سیم کارت رایتل دارند می دانند که سیم کارت های این اپراتور پوشش های سراسری دارند با اینترنت نسل 4.5 رایتل . اپراتور رایتل ( rightel ) در سال 1398 برای اولین بار به سود دهی خالص رسیده است . این موفقیت بزرگی برای این اپراتور محسوب می شود .

اینترنت نسل 4.5 رایتل

مدیر عامل شرکت رایتل اعلام کرده است ، که این اپراتور در حال ارتقای آنتن‌ های خود در سطح شهر تهران به اینترنت نسل 4.5 رایتل موبایل می باشد . در این صورت مشترکین می توانند به سرعت بالا تری از اینترنت در سیم کارت های رایتل دسترسی داشته باشند . اپراتور رایتل همیشه در جهت افزای رضایت مندی مشترکین خود قدم بر می دارد . همواره در تلاش است که رضایت مشترکین خود را کسب کند . رضا خواه ؛ مدیر عامل اپراتور رایتل ، اظهار داشت : زیر ساخت های IT رایتل مرتب به روز رسانی می شود . نکته کلیدی و مهم این است که در سخت ترین شرایط تحریم به روز رسانی سایت های رایتل در حال انجام است . اما این به روز رسانی با تکیه و تمرکز بر استفاده صد درصدی از توان مندی های داخلی انجام می شود .

مدیر عامل رایتل در ادامه افزود : بیشتر از 80 درصد درآمد این اپراتور از محل سرویس دیتا است . در حالی که این سرویس در دو اپراتور رقیب حدود 50 درصد درآمد آن ها را تشکیل می دهد . از این رو اینترنت نسل 4.5 رایتل نوید بخش روز های خوبی در آینده برای رایتل است . به همین دلیل شرکت رایتل در صدد ارتقای آنتن های خود در سطح شهر ها به پوشش شبکه با دسترسی به نسل های جدید موبایل است . تا مشترکین در هنگام استفاده از خدمات دیتا و اینترنت رایتل سرعت و کیفیت به مراتب بهتری را تجربه نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.