مجله سیم کارت

بازدید مدیر عامل ایرانسل از شرکت صا ایران ( صما )

0 328

مدیر عامل ایرانسل تاکید خود را برای حمایت از تولید گوشی های ایرانی اعلام کرد . مدیر عامل “ایرانسل” اعلام کرد همان طور که اپراتور بزرگ ایرانسل قبلا با شرکت صما همکاری داشته است . در حال حاضر نیز پیرو همکاری های قبلی با شرکت صما ، بعد از این نیز حمایت های لازم خود را جهت راه اندازی خط تولید گوشی های تلفن همراه بومی انجام می دهد و از این طرح حمایت می کند . مدیر عامل ایرانسل در روز سه شنبه 20 خرداد ماه 99 از شرکت صناع مخابرات صا ایران ( صما ) بازدید کرد .

در این جلسه تاکید خود را بر حمایت از تولید گوشی های ایرانی اعلام کرد . این جلسه علاوه بر مدیر عامل ایرانسل مدیر عامل شرکت صا ایران نیز حضور داشت . در این جلسه گزارش هایی از سوی شرکت صا ایران ارائه شد . گزارش هایی از توان تولید و توان مندی های خط تولید شرکت ، سالن های تست و آزمایشگاه ها و … شامل تجهیزات با قابلیت تولید و مونتاژ توسط مدیر عامل این شرکت ( صا ایران ) ارائه شد . بسیار قابل توجه مدیر عامل شرکت ایرانسل بود و از آن استقبال زیادی شد .

بازدید مدیر عامل ایرانسل از شرکت صا ایران ( صما )

مدیرعامل ایرانسل ( irancell ) هم چنین درباره حمایت از تولید گوشی‌ تلفن همراه در داخل ایران گفت : کیفیت و قیمت تمام شده این گوشی‌ ها از فاکتور های مهمی است که تولید کننده داخلی باید به آن توجه کند و در اولویت قرار دهد . به نحوی که گوشی تلفن همراه تولیدی در داخل ، توانایی رقابت با نمونه‌ های خارجی را داشته باشد . در جریان این بازدید ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ، ضمن تقدیر از زحمات تلاش گران شرکت صنایع مخابرات ایران ، به زمینه‌ های همکاری طرفین درخصوص تولید گوشی همراه هوشمند ایرانی اشاره و ابراز امیدواری کرد . که پتانسیل موجود صما بتواند وزارت ارتباطات را در دستیابی به هدف ارائه برای تولید و ارائه گوشی هوشمند تولید داخل یاری کند .

هاشمی هم چنین از آمادگی وزارت ارتباطات برای ایجاد پلتفرم فروش اقساطی ، پرداخت تسهیلات حمایتی ارزان ‌قیمت و تکمیل طرح رجیستری با بهره‌ گیری از باندلینگ با کمک اپراتور های مخابراتی ، برای ایجاد ‌زمینه نفوذ مطلوب گوشی تلفن همراه هوشمند تولید داخل در بازار کشور خبر داد . ایرانسل هم چنین پیش از این ، در دی ماه 1398 تفاهم‌ نامه ‌ای را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ، در راستای حمایت از تولید و توسعه زیست ‌بوم تلفن همراه هوشمند تولید داخل با پست بانک امضا کرده بود .

بر اساس این تفاهم‌ نامه که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ، مدیریت و نظارت اجرای آن را بر عهده دارد . با تشکیل یک صندوق 200 میلیارد تومانی توسط پست بانک و بانک مرکزی . اعتبار لازم برای خرید قسطی گوشی تلفن همراه ایرانی از طریق اپراتور ها . برای حمایت از تولید و عرضه گوشی تلفن همراه توسط تولید کنندگان ایرانی فراهم است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.