مجله سیم کارت

برگزاری جشن یلدا در بیمارستان بهرامی توسط اپراتور رایتل

0 69

اپراتور رایتل نیز از اپراتور های فعال در ایران است و اپراتور "رایتل" در زمان کرونا در کشور اقدامات زیادی را انجام داده است . اپراتور رایتل که در سال مالی گذشته برای اولین بار در کشور به سود دهی رسیده است و این اپراتور سومین اپراتور در کشور شده است . اپراتور رایتل ، همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد ها و اتفاق های تاریخی خدمات ویژه ای را به مشترکان خود ارائه داده است .
اپراتور رایتل در یلدای 99 نیز برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند ، جشنواره ویژه ای برگزار کردند و مشترکین رایتل با انجام هر تراکنش مانند خرید بسته ، پرداخت قبض یا افزایش اعتبار ، امکان شرکت در طرح یلدا را خواهند داشت . به گزارش روابط عمومی رایتل ، یک جایزه 50 میلیون تومانی و 5 جایزه 5 میلیونی از طریق قرعه‌ کشی و هم‌ زمان با شب یلدا به مشترکین رایتل اهدا خواهد شد .  با هر 1000 تومان تراکنش ، 1 امتیاز دریافت می‌ شود و با انجام تراکنش‌ های بیشتر ، شانس دریافت جایزه افزایش می ‌یابد .
اپراتور رایتل ، علاوه بر جشنواره داغ یلدایی که برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند ، برگزار کرده است در یلدای 99 در جمع کودکان بیمارستان بهرامی حضور یافتند و شبی متفاوت را برای بیماران این بیمارستان ساختند . اپراتور رایتل در شب یلدا برای کودکان بیمارستان بهرامی ویژه برنامه ای در نظر گرفت و اپراتور رایتل همکاران خود را در این شب طولانی به این بیمارستان برد و شبی ویژه برای کودکان بیمار این بیمارستان رقم زد . یلدای 99 در جمع کودکان بیمارستان بهرامی برای همکاران رایتل ، به یاد ماندنی شد . به گزارش روابط عمومی رایتل : یلدای 99 در جمع کودکان بیمارستان بهرامی برای همکاران رایتل ، به یاد ماندنی شد . تعدادی از همکاران واحد برند و ارتباطات شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، در شب یلدا ضمن عیادت از بیماران ، با اهداء بسته ویژه یلدا ، اسباب ‌بازی ‌های فکری و سرگرمی و اجرای برنامه ‌های شادی ‌آور این مناسبت مبارک را در جمع کودکان گذراندند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.