مجله سیم کارت

بسته مصرفی مکالمه رایتل

0 20,668

اپراتور رایتل برای مشترکین خود بسته های مصرفی مکالمه ارائه کرده است . مشترکینی که سیم کارت رایتل دارید ، می توانید این طرح ها را فعال کنید و از خدمات آن ها استفاده کنید . در واقع با خرید این طرح ها در هزینه ها صرفه جویی می کنید و هزینه های ارتباطی خود را کاهش می دهید . تمامی مشترکین رایتل که هم سیم کارت رایتل اعتباری و هم “سیم کارت رایتل” دائمی دارید ، می توانید از این طرح مصرفی استفاده کنید . در واقع آن دسته از مشترکین اعتباری یا دائمی “رایتل” هستید که از میان خدمات ارتباطی ، بیشترین استفاده را از مکالمه رایتلی و غیر رایتلی دارید . می‌ توانید با خرید مصرفی مکالمه ویژه سیم‌ کارت‌ های اعتباری و دائمی ، هزینه‌ های ارتباطی خود را کاهش دهید . با خیال راحت از خدمات مکالمه با تعرفه تماس یکسان رایتلی و غیر رایتلی ، استفاده کنید .

شما مشترکین “سیم‌ کارت‌” های اعتباری و دائمی رایتل ، می ‌توانید با خرید و فعال ‌سازی این سرویس و تنها با پرداخت 170,000 ریال به مدت 30 روز از 500 دقیقه مکالمه رایتلی یا غیر رایتلی بهره‌ مند شوید .
نام این سرویس مکالمه رایتلی و غیر رایتلی است و برای هر دو سیم کارت رایتل اعتباری و دائمی قابل استفاده است . میزان استفاده آن 500 دقیقه است و قیمت آن 170.000 ریال است و قیمت بدون مالیات بر ارزش افزوده می‌ باشد . می توانید با خرید و فعال سازی این سرویس ها از خدمات این اپراتور بهره مند شوید .

راه فعال سازی سرویس

یک روش از طریق کد دستوری # 2020 * 142 * و روش دیگری که این اپراتور اعلام کرده است . مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری برای فعال سازی این سرویس باید ON 11604 را به سرشماره 2020 پیامک کنند . و مشترکین سیم کارت رایتل دائمی برای فعال سازی این سرویس باید ON 12568 را به سر شماره 2020 پیامک کنند . شما مشترکین رایتل می توانید از طریق اپلیکیشن رایتل من ، از طریق سامانه رایتل من ، از طریق وب سایت رایتل و مراجعه به قسمت خرید سرویس ، اقدام به خرید و فعال سازی این سرویس ها کنید .

نکات بسته مکالمه رایتل

نکاتی که باید آن ها را در نظر بگیرید ، تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتور های داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل ( rightel ) می‌ باشد . امکان استفاده از هیچ یک از بسته‌ های مصرفی در خارج از ایران ( رومینگ بین‌الملل ) وجود ندارد . تعرفه آن مطابق با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد . امکان برقراری تماس بین‌الملل با طرح مصرفی مذکور وجود ندارد . تعرفه تماس خروجی بین‌الملل مطابق با تعرفه عادی خواهد بود . بسته‌ های هدیه و بسته‌ های آغازین به ترتیب دارای بالا ترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ ها هستند .

جزییات مربوط به قوانین و مقررات طرح‌ ها از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان قابل دسترسی است . در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در طرح ( تماس صوتی ، حجم ترافیک عادی ، حجم ترافیک ساعات افت مصرف ، پیامک و غیره ) ، می‌ توانید از سایر خدمات طرح تا پایان مهلت زمان اعتبار آن ، استفاده نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.