مجله سیم کارت

بسته مکالمه ویژه هفته وحدت

0 60

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور بزرگ همواره در مناسبت ها و رویداد ها برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود هدیه ویژه در نظر گرفته است و حالا این اپراتور بزرگ در هفته وحدت برای مشترکین سیم کارت های خود بسته مکالمه ویژه در نظر گرفته است . کلیه مشترکین "سیم کارت" های همراه اول هم زمان با آغاز هفته وحدت می توانند بسته مکالمه ویژه همراه اول را فعال کنند و از آن بهره مند شوند . بسته مکالمه ویژه هفته وحدت شامل کلیه مشترکگین سیم کارت های همراه اول می شود و هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و هم مشترکین انارستانی می توانند نسبت به فعال سازی بسته مکالمه ویژه هفته وحدت اقدام کنند .
کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری "همراه اول" و هم مشترکین انارستانی همراه اول می توانند از روز 27 مهر ماه 1400 تا 2 آبان ماه 1400 با شماره گیری کد دستوری # 3361 * 10 * اقدام به فعال سازی بسته ویژه مکالمه همراه اول کنند و فقط با پرداخت روزانه هزار تومان به مدت 60 دقیقه از تماس درون شبکه ( با سیم کارت های همراه اول و ثابت ) بهره مند شوند . کلیه مشترکین همراه اول می توانند در بازه زمانی مورد نظر ، روزانه اقدام به فعال ساز  این بسته کنند و با پرداخت روزانه هزار تومان ، 60 دقیقه از تماس درون شبکه بهره مند شوند و از ساعت 7 صبح تا 23 همان روز نسبت به استفاده از آن مبادرت ورزند . هفته وحدت در واقع حد فاصل بین 12 تا 17 ربیع الاول است که به هفته وحدت معروف است که در دو روایت از سال روز ولادت پیامبر اکرم ( ص ) است .
اپراتور همراه اول به عنوان اپراتور برتر و بزرگ ترین اپراتور در ایران همواره در مناسبت ها و رویداد ها بسته های تخفیف ویژه ای ارائه می دهد  حالا به مناسبت هفته وحدت بسته مکالمه ویژه ای برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.