مجله سیم کارت

بسته های آغازین رایتل

0 2,124

رایتل از اپراتور های برتر در کشور است که به سیم کارت های دائمی و اعتباری ارائه می دهد . مشترکین می توانند با توجه به نیاز خود سیم کارت خود را انتخاب کنند . “سیم کارت” های اعتباری رایتل با پیش شماره های 0921 و 0922 ارائه کرده است . و همه امکانات سیم کارت های دائمی را دارد . سیم کارت رایتل اعتباری بسته های تحت عنوان بسته های آغازین را دارد . متقاضیان می توانند با خرید سیم کارت رایتل اعتباری این طرح ها را خریداری کنند . طرح های آغازین سیم کارت اعتباری “رایتل” که شامل اینترنت و مکالمه درون شبکه است . این طرح ها با تعرفه های مناسب برای مشترکین رایتل ارائه و برای مشترکین این اپراتور به صرفه است و با خریداری این طرح ها در هزینه های خود صرفه جویی می کنند .

بسته های آغازین رایتل

این طرح های آغازین برای “سیم کارت رایتل” اعتباری در دو طرح ارائه که طرح اول ، سیم کارت اعتباری + طرح آغازین اینترنت نام دارد . مهلت استفاده از آن 7 روز است . این طرح  شامل 7 گیگا بایت اینترنت است و قیمت آن 183.487 ریال است . قیمت ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد . طرح دوم ، سیم کارت اعتباری + طرح آغازین ترکیبی نام دارد که مهلت استفاده از آن 30 روزه است . این طرح شامل 1.5 گیگا بایت است و 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 45 هزار ریال اعتبار هدیه دارد . قیمت این طرح 183.487 ریال است و قیمت ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد . هر یک از طرح های آغازین به همراه سیم‌ کارت اعتباری ارائه می‌ شود .

طرح های هدیه و طرح های آغازین به ترتیب دارای بالا ترین اولویت استفاده نسبت به سایر طرح ها از جمله طرح های مصرفی هستند . از این رو در هنگام خرید طرح های مصرفی ، به تاریخ انقضای طرح های آغازین و حجم باقی مانده این طرح ها توجه داشته باشید . در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در طرح ( حجم ترافیک عادی ، حجم ترافیک ساعات افت مصرف ، پیامک و غیره ) ، امکان استفاده از سایر خدمات این طرح تا پایان مهلت زمان اعتبار آن ، وجود دارد . تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتور های داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل ( rightel ) می‌ باشد . طرح های آغازین ، فقط شامل استفاده از سرویس‌ ها در شبکه رایتل می‌ باشند . استفاده از خدمات و سرویس های رایتل در محدوده رومینگ ملی و رومینگ بین الملل ، مطابق تعرفه مصرف از هر سرویس از اعتبار مشترکین کسر خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.