مجله سیم کارت

بسته ویژه ماه مبارک رایتل

0 35

با توجه به ماه مبارک رمضان تمامی اپراتور از ارائه خدمات رایگان در این ماه خبر دادند که یکی از این اپراتور ها رایتل است . "  سیم کارت رایتل " در این ماه مبارک برای تمامی مشترکین خود بسته ویژه ای در نظر گرفته که مشترکین می توانند از طریق این بسته ها در ماه مبارک رمضان می توانند از خدمات رایتل استفاده کنند و شعار رایتل در باره این بسته ماه واره است که در بسته ماه واره 31 دوره یک روزه است که هر روز روزی 200 گیگا بایت اینترنت به مشترک تعلق می گیرد و کاربران که سیم کارت رایتل دارند و مشترک این اپراتور هستند می توانند از این خدمات استفاده کنند و کاربرانی که مشترک این اپراتور نیستند می توانند از طریق سایت رایتل یامراکز فروش این اپراتور اقدام خرید سیم کارت رایتل کنند و قیمت سیم کارت رایتل بسیار مناسب است .
تمامی کاربران رایتل می توانند از این بسته استفاده کنند یعنی تمامی مشترکین دائمی ، اعتباری و دیتای رایتل می توانند با فعال کردن بسته اینترنت ماه واره ، از این امکان استفاده کنند و هر روز 200 گیگا بایت اینتر داشته باشند . این بسته در مجموع امکان استفاده از 6 گیگا بایت اینترنت را طی یک ماه مبارک رمضان برای مشترکین خود فراهم می کند . در واقع این بسته 31 روز متوالی و در هر روز یا هر دوره 200 مگابایت قابل استفاده است و قمیت ان بسته در نظر گرفته شده برای مشترکین " رایتل " 10.000 هزار تومان است که متقاضیان به محض فعال سازی می توانند از خدمات این بسته ماه واره استفاده نمایند و باید این نکته را نیز یاد آوری کنیم که این قیمت بدون احتساب مبلغ مالیات بر ارزش افزوده است و مشترکین باید مبلغی را مازاد بر این مبلغ به عنوان مالیات بر ارزش افزوده ، پرداخت کنند .
نحوه فعال سازی این بسته ، مشترکین با سیم کارت رایتل کد دستوری # 225 * را شماره گیری کنند و این بسته ویژه را دریافت کنند و از خدمات ارائه شده در این بسته استفاده نمایند در واقع با این بسته اینتر نت یک ماهه خود را به صورت یک جا خریداری می کنند .
رایتل جزو اولین اپراتور های فعال در حوزه سیم کارت و اینترنت کشور است که دارای مشترک های زیادی است که از خدمات و بسته های این اپراتور استفاده می کنند و این اپراتور تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان و کیفیت در ارائه خدمات را ، به کار گرفته است .   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.