مجله سیم کارت

بیست شیرین رایتل

0 71

اپراتور رایتل طرح ویژه ای با نام طرح بیست را ارائه داده است در این طرح ویژه افراد تنها با پرداخت 20 هزار تومان برای سیم کارت رایتل اعتباری از 20 گیگا بایت اینترنت 30  روزه و 20 هزار ریال اعتبار اولیه برخوردار می شوند . اپراتور رایتل طرح بیست را جذاب  ترین بسته های اغازین در کشور ارائه داده است و افراد برای ثبت نام و دریافت سیم کارت می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنند . اپراتور رایتل یکی از اپراتور های بزرگ در کشور است که این اپراتور بزرگ به تازگی موفق شده است به سود خالص برسد و در سه ماه نخست سال 1400 نسبت به سال گذشته موفق به رشد چشم گیری شده است .
بسته های مصرفی "رایتل" بعد از بسته های هدیه و آغازین مصرف می شوند و اولویت مصرف با بسته های هدیه و بسته های اغازین می باشد و در صورت اتمام هر یک از بسته های موجود امکان استفاده سایر بسته ها تا پایان مهلت زمان اعتبار آن وجود دارد ، بسته های آغازین فقط شامل استفاده از سرویس ها در شبکه رایتل است .
پس از اتمام مدت اعتبار هر کدام از بسته‌ های آغازین ، هدایای اشاره شده در جدول فوق قابل استفاده نخواهد بود . هم چنین مهلت شروع استفاده از هدیه بسته آغازین سیم‌ کارت‌ ها ، بر اساس مدتِ دوره زمانیِ آن بسته است و چنان چه مشترک در هر زمان در طول دوره مهلت بسته ، شروع به استفاده کند ، به اندازه مدت اعتبار بسته آغازین خریداری شده ، زمان جهت استفاده از بسته را خواهد داشت . کلیه مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری مشمول دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری هدیه نیز خواهند شد و افراد در خصوص نحوه دریافت سیم کارت هدیه می توانند به صفحه طرح سیم کارت هدیه رایتل مراجعه کنند . بهره‌ مندی از خدمات سرویس اینترنت نسل چهارم رایتل در تمامی طرح ‌ها ، بدون نیاز به تعویض "سیم کارت" با قرار داشتن در محدوده پوشش ‌دهی4Gو فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم دستگاه شما ، امکان‌ پذیر است . هزینه استفاده از خدمات تماس صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای مشترکین رایتل مطابق تعرفه‌ های عادی شبکه رایتل است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.