مجله سیم کارت

بیست و پنجمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر با حمایت ایرانسل برگزار شد

0 19

بیست و پنجمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر با حمایت ایرانسل برگزار شد

همانطور که می دانید اپراتور سیم کارت ایرانسل  یکی از بهترین اپراتورهای ایرانیست که توانسته است جایگاه بسیار مناسبی برای خود رقم بزند. در واقع طبق آمار بدست آمده بعد از خرید سیم کارت 0912 ، خرید سیم کارت ایرانسل نیز در مرحله ی بسیار مناسبی قرار گرفته است.

با توجه به گزارشات رسیده از اپراتور ایرانسل، بیست و پنجمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران، در روزهای 11 و 12 دی ماه 1398 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردید و اپراتور ایرانسل به عنوان حامی اصلی در این کنفرانس حضور پیدا کرد.

این کنفرانس دارای محورهای بسیار مهمی از جمله شبکه‌های نسل بعد، فناوری‌های هسته  5G، کاربردهای بومی‌سازی شده ابری برای 5G، برنامه‌پذیری در هسته شبکه 5G، انتقال تجارت در عصر 5G، اینترنت 5G، واسط هوایی 5G  و قطعات کاربر، نیازمندی‌های کارایی 5G، زمانبندی پروژه 5G در  ایران و شبکه‌های تعریف شده توسط نرم‌افزار است و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل، با آخرین محصولات و خدمات ایرانسل در این زمینه آشنا شوند.

بنابراین این محورها بسیار مهم و سازنده تلقی می شود که می تواند در آینده ای نه چندان دور به دستاوردهای بسیار کاربردی مبدل شود. لازم به ذکر است که با توجه به جایگاه ویژه ی اپراتور ایرانسل در این کنفرانس ، این اپراتور آخرین دستاوردهای خود در زمینه فناوری نسل پنجم را با حاضران به اشتراک گذاشت.
شایان ذکر است که در جلسه برگزار شده ، مدیر ارشد فروش سازمانی ایرانسل  جناب آقای مهندس مجتبی کردی  به آخرین تحولات جهانی در زمینه حرکت به سوی  اینترنت نسل پنجم مورد  اشاره نموده و درباره این موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در انتها ضروری است که بدانید اپراتورایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران مس باشد که موفق شده است در شهریور سال 1396 برای اولین بار در کشور ایران از اینترنت نسل پنجم یعنی اینترنت 5G ، را با جضور مهندس مجمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آزمایش نماید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.