مجله سیم کارت

تاکید ایرانسل به تولید محتوا داخلی

0 58

اپراتور ایرانسل از بزرگ ترین اپراتور ها است و این اپراتور به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال کشور معرفی شده است . اپراتور ایرانسل که دومین اپراتور کشور است برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است و به مشترکین خود راه های استفاده از این خدمات را نیز ارائه داده است و مشترکینی که "سیم کارت ایرانسل" دارند می توانند از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند . "ایرانسل" در این شرایط کشور که با ویروس کرونا است اقدامات زیادی را در جهت فرهنگ سازی از استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داده است . روابط عمومی ایرانسل در پنجاه و چهارمین جلسه ای که برگزار کرد لزوم حمایت از تولید کنندگان محتوای داخلی را اعلام کرد .
در این جلسه معاون دیجیتال ایرانسل اعلام کرد : در ایران تعرفه اپراتور های ثابت و همراه در مقایسه با سایر کشور های جهان بسیار پایین است ، اما با این حال اپراتور ها با توجه به در نظر گرفتن قدرت خرید مردم سعی دارند که هزینه ها پایین بیاورند . در ادامه افزود : اما با وجود این ، اپراتور ها با در نظر گرفتن قدرت خرید مردم در زمان‌ های مختلف ، سعی می‌ کنند به کمک مردم بیایند و برای پایین آوردن هزینه‌ ها ، در تولید محتوا کمک کنند که نیم‌ بها کردن محتوای داخلی و کاهش هزینه‌ ها یا رایگان کردن محتوا در مواردی مانند آموزش آنلاین یا عزاداری محرم ، از این جمله است . معاون دیجیتال ایرانسل تاکید کرد : با این که اپراتور ها سعی دارند تعرفه ها را با کمک تولید محتوا های داخلی پایین بیاورند اما هر میزان هم اپراتور ها برای محتوای داخلی ، تخفیف قائل شوند ، اگر محتوای مناسب و با کیفیت وجود نداشته باشد ، مردم برای آن هزینه نمی‌ کنند ، حتی ارزان و نیم‌ بها ؛ اما اگر محتوای با کیفیت ارائه شود ، می ‌تواند برای همه تولید ثروت کند .در حال حاضر 70 درصد از ترافیک ما در پلتفر هام خارجی مصرف می شود و تنها 30 درصد از ترافیک در پلتفر هام داخلی مصرف می شود و ما باید سعی کنیم که محتواهای جداب تری را ارائه دهیم . باید این نکته را در نظر بگیریم که زیر ساخت های تولید محتوا در کشور وجود دارد ولی فقط نیاز به پلتفرم های ارائه محتوا توسعه پیدا کنند و درصد بسیاری از این محتوا را مردم خودمان تولید می ‌کنند و کافی است مدل ‌های در آمدی مناسبی برای تولید محتوا در کشور وجود داشته باشد . برای مثال در برگزاری کنسرت های آنلاین استقبال زیادی شد که بیش از انتظار ما بود . در ادامه معاون دیجیتال ایرانسل از نهاد های مختلف خواست تا فضای تولید محتوا را تسهیل کنند و گفت : اگر فضای کار برای تولید محتوا راحت باشد ، خواهید دید چقدر تولید ها بهتر و بیشتر می‌ شود زیرا در کشور نهادی و یا سازمانی برای تولید محتوا در کشور وجود ندارد و به همین دلیل تولید کنندگان محتوا ادارات و یا سازمانی نیست که به آن ها جواب پس بدهند .

هم چنین مدیرعامل شرکت شاتل در این نشست ، استفاده مشترکان از اینترنت داخلی در حال حاضر را دو برابر بیشتر از سال گذشته اعلام کرد و گفت : با توجه به افزایش تقاضا برای استفاده از محتوای داخلی ، اگر تولیدات بهتر و بیشتری وجود داشته باشد و انحصار تولید از بین برود ، حتماً استفاده از محتوای داخلی هم بیشتر می‌ شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.