مجله سیم کارت

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل

3 10,227

تمامی اپراتور ها در کشور این امکان را برای مشترکین خود ارائه کرده اند که در صورت تمایل سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند . اپراتور “رایتل” نیز از این قانون مستثنی نیست و این شرایط را برای مشترکین خود ایجاد کرده است . اپراتور رایتل نیز اعلام کرده است که مشترکینی که سیم کارت رایتل اعتباری دارند می توانند به راحتی “سیم کارت رایتل” خود را دائمی کنند و از خدمات آن بهره مند شوند . در صورتی که مشترک رایتل نیستند و سیم کارت رایتل ندارند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از خدمات این اپراتور بزرگ استفاده نمایند . قیمت سیم کارت رایتل نیز برای مشترکین مقرون به صرفه است .

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل

متقاضیان برای تبدیل سیم کارت اعتباری رایتل خود به دائمی می توانند از روش های اعلامی توسط این اپراتور اقدام به این کار کنند .
یکی از این روش ها مراجعه به سامانه مدیریت حساب است . یکی دیگر از روش ها استفاده از نرم افزار کاربردی رایتل من و مراجعه به فروشگاه ها و باجه های رایتل ( rightel ) است . نکاتی که باید برای تبدبل سیم کارت خود در نظر بگیرید این است که : نباید هیچ گونه بسته فعالی روی “سیم کارت اعتباری رایتل” خود داشته باشید . در صورت داشتن بسته فعال باید تا اتمام بسته صبر کرده و سپس مجدد اقدام نمایید . با تبدیل سیم کارت خود به دائمی شماره شما هیچ تغییر نخواهد کرد . در صورتی که سیم کارت شما سیم کارت طرح تامین اجتماعی رایتل باشد امکان تبدیل آن به دائمی را ندارید .

در صورتی که اعتبار سیم کارت شما بیش از تفاوت بهای دریافتی برای تبدیل به سیم کارت دائمی باشد . این مبلغ در اولین قبض شما به عنوان بستانکار لحاظ می گردد . هزینه تغییر سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی رایتل 60 هزار تومان است . و حالا مزایای داشتن “سیم کارت دائمی رایتل” این است که به راحتی می توانید ارتباط برقرار کنید و دیگر دغدغه تمام شدن اعتبار را ندارید . از پایین ترین تعرفه ها در تماس صوتی و اینترنت تلفن همراه بهره مند می شوید . افزایش سقف اعتبار مصرف ماهانه تا سقف 800 هزار تومان ، پرداخت صورت حساب به صورت آنلاین ، استفاده از طرح های خانواده بی نهایت و طرح های ویژه هفتاییا و خانواده دکا .

هدیه یکساله رایتل

با تبدیل کردن سیم کارت اعتباری رایتل خود به دائمی ، اپراتور رایتل هدیه یک ساله ای برای مشترکین در نظر می گیرد . که شامل 60 گیگا بایت اینترنت است ( 5 گیگا بایت در 5 روز ابتدای هر ماه ) + مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه است و با فعال سازی “سیم کارت” می توانند از این خدمات بهره مند شوند .

3 نظرات
  1. فریدون جارچی می گوید

    سلام اعتباری تبدیل به دایمی

  2. فریدون جارچی می گوید

    بله

  3. عبدالاحد صدیقی می گوید

    سلام چجوری سیمکارتمو به دائمی تبدیل کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.