مجله سیم کارت

تبریک مدیر عامل ایرانسل به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

0 98

مدیر عامل اپراتور ایرانسل مانند مدیر عامل سایر اپراتور ها در کشور به انتصاب رسیدن وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات را تبریک گفت . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند و مدیر عامل این اپراتور بزرگ در پیامی به انتصاب رسیدن دکتر عیسی زارع پور را به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات را تبریک گفت و متن پیام دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل اپراتور بزرگ ایرانسل به شرح زیر است :
با سلام و احترام دکتر عیسی زارع پور ؛
رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت ، در پی پیشنهاد جناب‌ عالی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات توسط رئیس محترم جمهوری را صمیمانه تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال ، برای شما در طول دوران مسؤولیت ، توفیق و پیروزی در راه خدمت به مردم شریف ایران ، آرزومندم . ایرانسل ، به ‌عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، همواره آماده است تا پشتیبان شما برای دستیابی به اهداف برنامه‌ های اعلامی در حوزۀ فناوری ‌اطلاعات و ارتباطات باشد . امید است در پرتو عنایات حق تعالی ، در ادامۀ مسیر پیشرفت‌ های صورت گرفته ، رفع موانع موجود و دستیابی به موفقیت ‌های بالا تر ، موفق و مؤید باشید .
بیژن عباسی ‌آرند ، 6 شهریور ماه 1400 »
علاوه بر مدیر عامل "ایرانسل" ، مدیر عامل اپراتور "رایتل" و مدیر عامل اپراتور همراه اول نیز در پیام های جداگانه به انتصاب رسیدن دکتر عیسی زارع پور را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را تبریک گفتند . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات در بستر زندگی دیجیتال رضایت مشترکین خود را جلب کند و به تازگی و با آغاز سال تحصیلی جدید پلتفرم دانا پلاس که پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است ، پیشنهاد ویژه ای را ارائه داده است تا مشترکین جدید بتوانند به صورت رایگان این پلتفرم را فعال کنند .

  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.