مجله سیم کارت

تخفیف 90% برای مشترکین سیم کارت رایتل

0 244

رایتل سومین اپراتور فعال می باشد و این اپراتور بزرگ بهترین و با صرفه ترین تعرفه را در مقایسه با سایر اپراتور های فعال در کشور را دارد .
اپراتور رایتل تا پیش از این کلیه تماس های درون شبکه خود را برای کلیه مشترکین  خود رایگان کرده بود . ولی در حال حاضر این سرویس را غیر فعال کرده است .
مشترکین سیم کارت های رایتل از این پس باید برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه 7 تومان پرداخت کنند .
تخفیف مکالمه سیم کارت رایتل
تعرفه های آزاد رایتل :
این اپراتور بزرگ اولین اپراتور است که خدمات متنوعی را ارائه داده است . تعرفه آزاد اینترنت رایتل ( rightel ) را به ازای هر گیگا بایت 40 هزار تومان اعلام کرده است .
در همین راستا با صرفه ترین تعرفه اینترنت آزاد را در مقایسه با سایر اپراتور های تلفن همراه در کشور را داراست .
هزینه اینترنت با تعرفه آزاد برای کلیه مشترکین رایتل هم سیم کارت رایتل دائمی و هم “سیم کارت رایتل اعتباری” و هم سیم کارت دیتا 40 هزار ریال است .
هزینه مکالمه درون شبکه برای کلیه مشترکین 70 ریال به ازای هر دقیقه می باشد . مکالمه برون شبکه برای کلیه مشترکین دائمی 555 و برای مشترکین اعتباری 888 ریال به ازای هر دقیقه می باشد . ارسال پیامک نیز برای انواع مشترکین این اپراتور متفاوت است .
هزینه ارسال پیامک انگلیسی برای “سیم کارت رایتل دائمی” 169 ریال ، سیم کارت رایتل اعتباری 230 ریال و برای سیم کارت دیتا نیز 230 ریال می باشد . ارسال پیامک فارسی برای مشترکین دائمی 98 ریال ، مشترکین اعتباری 115 ریال و برای سیم کارت دیتا نیز 115 ریال می باشد . ارسال پیام چند رسانه ای برای مشترکین دائمی 198 ریال ، مشترکین اعتباری 400 ریال و برای سیم کارت دیتا نیز 400 ریال می باشد .
تماس های رایگان با سیم کارت رایتل :
تماس با شماره های اضطراری برای مشترکین رایگان است . شماره های اضطراری شامل 112 ، 113 ، 114 ، 115 ، 123 ، 110 و 125 می باشد .
مبنای محاسبه تماس ها بر اساس تعرفه ثانیه ای است . هم چنین استفاده از تماس صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی مطابق تعرفه های عادی رایتل محاسبه می شود .
بر اساس قانون بودجه سال 99 ، مبلغ 10 ریال از تعرفه هر پیامک حساب درآمد عمومی دولت واریز می‌شود و جز درآمد‌ شرکت نمی‌باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.