مجله سیم کارت

تعویض سیم کارت همراه اول به یو سیم

0 2,972

همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . همراه اول اعلام کرده است با تعویض سیم کارت خود به “سیم کارت” نسل چهارم می توانید از خدمات ویژه این سیم کارت ها بهره مند شوید . در واقع مشترکین همراه اول با تعویض سیم کارت همراه اول خود به سیم کارت یو سیم می توانند از اینترنت پر سرعت بهره مند شوند . در واقع مشترکین برای این که بتوانند از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول بهره مند شوند باید حتما سیم کارت آن ها یو سیم باشد . علاوه بر مورد اعلامی استفاده از اینترنت نسل چهارم نیاز به داشتن شرایط دیگری نیز است . شامل : داشتن گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G ( یا همان LTE ) . قرار گرفتن در محدوده پوشش شبکه 4G / 4.5G و انجام تنظیمات گوشی و قرار دادن حالت شبکه در وضعیت 4G ( یا همان  LTE ) است .

USIM

( USIM ) سیم کارتی است که امکان بهره مندی از اینترنت نسل 4 و 4.5 را فراهم می کند . بنا براین در صورتی که هنوز از سیم کارت قدیمی استفاده می کنید . به یکی از روش هایی که در ادامه معرفی می شود سیم کارت همراه اول را به یو سیم تعویض کنید . علاوه بر اتصال به شبکه پر سرعت نسل 4 و 4.5 اینترنت “همراه اول” ، از هدیه طرح اینترنت 20 گیگ ( برای مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” ) یا هدیه طرح اینترنت 15 گیگ ( برای مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری ) بهره مند شوید . تمامی مشترکین می‌ توانند از طریق شماره‌ گیری کد دستوری *10*6*0# نسبت به استعلام نسل سیم‌ کارت خود اقدام نمایند . تعویض آن برای مشترکینی که برای اولین بار اقدام به تعویض یو سیم نمایند ، رایگان است .

کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری که برای اولین بار سیم کارت خود را به صورت رایگان یا غیر رایگان به یو سیم تعویض می کنند . مشمول دریافت هدیه طرح اینترنت 20 گیگ برای مشترکین دائمی یا هدیه طرح اینترنت 15 گیگ برای مشترکین اعتباری می شوند. هم چنین تا پایان آبان ماه 1399 ، اعضای باشگاه فیروزه‌ ای می توانند با تعویض آن خود به نسل چهارم ( یو سیم ) ، علاوه بر موارد ذکر شده از 500 امتیاز باشگاه فیروزه‌ ای بهره‌ مند گردند .

روش تعویض سیم کارت همراه اول به یو سیم

1 – تماس با مرکز تماس 9990 همراه اول ( MCI )
2 –  مراجعه به مراکز قروش همراه اول به صورت حضوری
3 – ارسال کد پستی محل مورد نظر برای دریافت سیم کارت همراه اول یو سیم به سامانه 8938 و یا 990009
4 – شماره گیری کد دستوری # 6 * 10 *

در صورت تعویض سیم کارت فعلی ، شماره خط شما تغییر نمی کند . صرفا فناوری سیم کارت شما تغییر می کند . سرویس اینترنت فعلی شما با تعویض یو سیم از بین نخواهد رفت . طرح هدیه تعویض یو سیم برای شما رزرو خواهد شد . حتما قبل از تعویض سیم کارت ، از شماره مخاطبین (contacts) سیم کارت خود backup بگیرید . حداکثر یک هفته پس از تعویض یو سیم ، طرح هدیه اینترنت سی روزه ، 20 گیگا بایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگا بایت برای مشترکین اعتباری به صورت رایگان فعال خواهد شد . در صورت وجود حجم اینترنت ، طرح هدیه تعویض یو سیم رزرو می شود . در صورت عدم وجود حجم  اینترنت ، طرح هدیه فورا فعال می گردد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.