مجله سیم کارت

تقسیط سیم کارت دائمی همراه اول

0 603

همراه اول اولین و برترین اپراتور در کشور است و در بین سایر اپراتور ها در بین عموم مردم مورد اعتماد تر است . معمولا افراد تمایل بیشتری به خرید سیم کارت 0912 دارند و شاید یکی از علت هایی که این اپراتور اول است همین موضوع باشد . “همراه اول” همیشه در تلاش است که رضایت مشترکین خود را جلب کند . با ارائه طرح های ویژه تصمیم دارد که نظر و رضایت مشترکین خود را جلب کند . سیم کارت های همراه اول دائمی معمولا طرفداران بیشتری دارد و تمایل افراد به خرید سیم کارت همراه اول دائمی بیشتر از سایر خطوط است . تقسیط سیم کارت دائمی همراه اول یکی از طرح های ویژه این اپراتور است .

یک سری از افراد توانایی خرید سیم کارت 0912 را ندارند و به دنبال این هستند که “سیم کارت 0912 ارزان” پیدا کنند . یا مکانی قابل اعتماد را پیدا کنند که فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 داشته باشد و بتوانند سیم کارت اقساطی خرید کنند . که در میان سیم کارت 0912 سیم کارت هایی که کد پایین تری دارند از قیمت بالاتری بر خوردار هستند . برای مثال یک سیم کارت معمولی 0912 دائمی همراه اول با خط کد 1 در مقایسه با یک سیم کارت معمولی 0912 دائمی همراه اول با کد 0 از قیمت بالاتری برخور دار است . در کل این روز ها قیمت گذاری روی سیم کارت های 0912 مشکل است . به علت این که روز به روز قیمت این سیم کارت ها رو به افزایش است .

خیلی از افراد از خرید و فروش سیم کارت 0912 با هدف سرمایه گذاری استفاده می کنند . شاید علت اینکه سیم کارت های 0912 قیمت مشخصی ندارند این است که هیچ مرجع و یا سازمان مشخصی برای قیمت گذاری روی سیم کارت وجود ندارد .

تقسیط سیم کارت دائمی همراه اول

معمولا قیمت گذاری روی سیم کارت های 0912 با توجه به نوسانات بازار است . و به نوعی قیمت توسط فعالان در این حوزه مشخص می شود و ثباتی در این قیمت ها وجود ندارد . به همین علت اپراتور همراه اول برای افرادی که تمایل به خرید سیم کارت همراه اول دائمی دارند طرح ویژه ای اعلام کرده است . مشترکینی که متقاضی سیم کارت دائمی همراه اول می باشند می توانند با انتخاب یکی از طرح های تقسیط 6 ماهه و یا 36 ماهه ، جزو مشترکین دائمی همراه اول شوند . در این طرح افرادی که تمایل دارند خطوط دائمی همراه اول داشته باشند ولی توانایی خرید آن را ندارند . می توانند از طرح تقسیط این اپراتور استفاده کنند و از این طریق به مشترکین این اپراتور بپیوندند .

طرح تقسیط 6 ماهه سیم کارت همراه اول دائمی

این طرح از آذر ماه سال 1394 آغاز و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد . باعث تسهیل در خرید سیم کارت های دائمی همراه اول شده است . این سیم کارت‌ ها بر اساس رنج استان ها در بسته بندی این سیم کارت‌ ها بر اساس رنج تعریفی استان ها در بسته بندی استاندارد همراه اول با قابلیت انتخاب شماره و بهره مندی از قیمت مصوب و تقسیط وجه بدون دریافت مبلغ اضافه و دریافت مدارک ضمانت پرداخت اقساط ( چک یا سفته ) قابل دسترس می باشد . متقاضیان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به دفاتر و یا مراکز فروش همراه اول نسبت به خرید سیم کارت اقدام کنند . متقاضیان می توانند نسبت به خرید سیم کارت 20 هزار تومانی اقدام کنند . بعد از آن با پرداخت 26800 تومان سیم کارت خود را فعال کنند . باقی مانده قیمت سیم کارت قسط بندی می شود که در 6 قسط 20 هزار تومانی پرداخت می شود .

مبالغ اعلامی بر اساس نرخ سازمان مقررات کشور می باشد و سالیانه نرخ مالیات و عوارض به آن اضافه می شود . مشترک امکان را دارد که به صورت هم زمان یک یا چند قسط و در صورت تمایل کلیه اقساط را به صورت یک جا در یک زمان پرداخت نماید . با خرید سیم کارت همراه اول به محض فعال سازی طرح تخفیف تعرفه طرح بسته 399 بر روی خط فعال می شود . نحوه دریافت اطلاعات از میزان اقساط پرداختی و مابقی اقساط به این صورت است . پیامک های پرداخت اقساط در زمان سر رسید ( پیامک اطلاع رسانی به مشترک با سر شماره 635005 ) ، 72 ساعت قبل از سر رسید اقساط ، جهت یادآوری و پرداخت آن از سوی سیستم ارسال می گردد . هم چنین از طریق دفاتر خدمات مشتریان و سیستم های دفاتر قابل پیگیری است .

خرید سیم کارت همراه اول دائمی به صورت اقساط

اگر اقساط را تا 3 ماه پرداخت نکنید سیم کارت شما قطع کامل خواهد شد . جهت وصل سیم کارت می بایست کلیه اقساط معوقه به صورت یک جا پرداخت گردد . در صورت عدم تسویه پس از 3 ماه ، خط تخلیه می گردد . چنان چه تا 6 ماه پس از تخلیه مبالغ بدهی پرداخت نگردد ، خط عودت و غیر قابل استرداد می گردد . میزان ودیعه به میزان 80 درصد مبلغ پیش پرداخت باید باشد ، از مکالمه رومینگ نمی توانید استفاده کنید . ولی کلیه سرویس‌ های همراه اول دائمی به جز امکان ترابرد و رومینگ و نقل و انتقال قابل فعال سازی است . امکان نقل و انتقال سند برای مشترک وجود ندارد و تا پایان قسط باید منتظر بماند .

همراه اول در فروش آنلاین و یا ثبت نام به روز خود که خدمت جدیدی از این اپراتور است نیز طرحی برای افرادی که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول ( MCI ) نداشته اند ، ارائه کرده است . طبق این طرح متقاضیان پس از مراجعه به دفاتر یا مراکز فروش همراه اول نسبت به انتخاب یکی از انواع سیم کارت های دائمی سپرده دار و یا بدون سپرده اقدام نمایند .

سیم کارت های ثبت نام به روز بدون سپرده :

قیمت مصوب این سیم کارت ها 130 هزار و 800 تومان است که پیش پرداخت آن  27 هزار و 800 تومان است . باقی مانده مبلغ سیم کارت طی 6 قسط 17 هزار تومانی تقسیط می شود و باید هزارتومان به این دفاتر جهت کارمزد پرداخت نمایید .

سیم کارت های ثبت نام به روز با سپرده :

قیمت مصوب این سیم کارت ها 166 هزار و 800 تومان است که پیش پرداخت آن 39 هزار و 800 تومان است . باقی مانده مبلغ سیم کارت طی 6 قسط 21 هزار تومانی تقسیط می شود و باید هزار تومان به این دفاتر جهت کارمزد پرداخت نمایید .

نکات مهم : طرح تخفیف تعرفه ( بسته 399 ) به محض فعال سازی بر روی خط فعال خواهد شد .
نحوه دریافت اطلاعات از میزان اقساط پرداختی و ما بقی اقساط به این صورت است که پیامک های پرداخت اقساط در زمان سر رسید ( پیامک اطلاع رسانی به مشترک با سر شماره  635005) ، 72 ساعت قبل از سر رسید اقساط ، جهت یاد آوری و پرداخت آن از سوی سیستم ارسال می گردد . هم چنین از طریق دفاتر خدمات مشتریان و سیستم های دفاتر قابل پیگیری است .

محدودیت های دوره تقسیط

محدودیت های دوره تقسیط شامل موارد زیر است :

1- عدم امکان نقل و انتقال سیم کارت
2-  عدم امکان مکالمه رومینگ
3-  قطع کامل در صورت عدم پرداخت اقساط تا 3 ماه
4- میزان ودیعه به میزان 80% مبلغ پیش پرداخت می باشد
5- عدم استفاده از ترابرد پذیری ( MNP )

در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر ، خط قطع کامل و جهت وصل می بایست کلیه اقساط معوقه به صورت یک جا پرداخت گردد . در صورت عدم تسویه پس از 3 ماه ، خط تخلیه می گردد . چنان چه تا 6 ماه پس از تخلیه مبالغ بدهی پرداخت نگردد ، خط عودت و غیر قابل استرداد می گردد . کلیه سرویس‌ های همراه اول دائمی به جز امکان ترابرد و رومینگ و نقل و انتقال قابل فعال سازی است .
و در آخر باید این موضوع را عنوان کنیم که خرید و فروش سیم کارت همراه اول دائمی کاری بسیار سخت است . متقاضیان خرید و فروش سیم کارت های دائمی همراه اول در بازار باید در هنگام خرید نهایت دقت خود را به کار بگیرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.