مجله سیم کارت

تماس با خارج از کشور ایرانسل

5 25,694

اپراتور ایرانسل از اپراتور های بزرگ در کشور است و اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . ایرانسل برای کاربران خود تا حد ممکن برقراری ارتباط و استفاده از خدمات را آسان کرده است . در گذشته افراد برای برقراری تماس با دوستان و اشنایان خود که در خارج از کشور قرار داشتند ، مشکل داشتند . به عبارت کلی برقراری ارتباط برای آن ها سخت بود ولی با به وجود آمدن شبکه های اجتماعی تا حد بسیار زیادی این موانع و مشکلات برطرف شد و به نوعی این برقراری ارتباط برای افراد راحت تر شد .

حالا اپراتور ایرانسل یکی از اپراتور هایی است که این امکان برای مشترکین خود ایجاد کرده است . مشترکین ایرانسل که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند با دوستان وآشنایان خود تماس برقرار کنند . برای برقراری تماس با خارج از سیم کارت ایرانسل تفاوتی ندارد که “سیم کارت” ایرانسل شما دائمی است و یا اعتباری بلکه هم با ایرانسل دائمی و هم با سیم کارت ایرانسل اعتباری انجام پذیر است .

تماس با خارج از کشور با سیم کارت ایرانسل

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده است ، که اگر در ایران قرار دارید و می خواهید با خارج از کشور ارتباط برقرار کند . به راحتی می‌ توانید با سیم‌ کارت ایرانسل خود تماس بگیرید . ما امکان برقراری تماس با بسیاری از کشور های دنیا را برای شما فراهم آورده‌ ایم . و نیازی به اقدام خاصی برای فعال سازی نیست فقط کافی است برای برقراری ارتباط با خارج از ایران ، قبل از این که شماره مقصد را با “سیم کارت ایرانسل” خود شماره گیری کنید . قبل از شماره مقصد مورد نظر خود در خارج از ایران ، پیش‌ شماره‌ 00 را به همراه کد کشور مورد نظر شماره‌ گیری نمایید . الگوی آن به این طریق است ، در ابتدا پیش شماره وارد کنید و سپس کد کشور مقصد را بدون صفر وارد کنید . در آخر شماره مقصد را را شماره گیری کنید .

برای مثال برای برقراری تماس با افغانستان پیش شماره 00 را با سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری می کنید سپس 93 کد کشور افغانستان را وارد می کنید و در آخر شماره مقصد را وارد می کنید و تنها پیش شماره موجود 00 می باشد .

تعرفه های برقراری تماس

تعرفه های برقراری ارتباط از سیم کارت های ایرانسل ( irancell ) با خارج از کشور به کشور مقصد دارد . برای هر کشور تعرفه ها متفاوت است که با مراجعه به سایت ایرانسل و ورود به قسمت خدمات و سرگرمی و ورود به قسمت مکالمه و انتخاب تماس با خارج از کشور می توانید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و تعرفه مربوط به آن کشور را دقیق محاسبه کنید . نرخ ها برای سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری برابر می باشد و بر اساس واحد تومان می باشد .
هزینه ارسال پیامک به خارج از کشور ( برای کشور های در لیست زیر ) 1300 تومان است .
هزینه ارسال پیامک به خارج از کشور ( برای کشور هایی که در لیست بالا نمی باشد ) 2200 تومان است .

 
5 نظرات
  1. رازق محمدی می گوید

    میخواهم با افغانستان صحبت کنم

  2. رازق محمدی می گوید

    مصرف زیاد است

  3. محمدصابرمحمدی می گوید

    کود فعال سازی تماس بين المللی چیست؟

    1. modir می گوید

      متوجه منظورتان نشدم

  4. روحان می گوید

    من سیم کارت ایران سل دارم میخواهم به افغانستان زنګ بزنم ازکدام کود استفاده متوانم که استفاده کنم لطفا کود به من ارسال کنید
    با احترام

    تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.