مجله سیم کارت

تمدید جشنواره زمستانی شاتل موبایل

0 45

اپراتورشاتل موبایل اپراتور نسل جدید در ایران است این اپراتور برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات زیادی را در نظر گرفته است و همواره در تلاش است تا بتواند بهترین و متفاوت ترین خدمت را در اختیار کاربران قرار دهد . اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین "سیم کارت" های خود جشنواره زمستانی برگزار کرده است و به دلیل استقبال بالای مشترکین این اپراتور جشنواره خود را تا پایان زمستان 99 تمدید کرد . مشترکینی که سیم کارت شاتل موبایل دارند در جشنواره شاتلی های می توانند هر هفته اینترنت ADSL هدیه بگیرند .
اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود "سیم کارت شاتل موبایل" جادویی نیز ارائه داده است و مشترکین سیم کارت شاتل موبایل جادویی نیز تا پایان زمستان 99 می توانند از هدیه اینترنت ADSL استفاده کنند . مشترکین ADSL شاتل موبایل می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل و فعال سازی آن تا پایان زمستان سال 99 ، علاوه بر سایر مزایا و امکانات سیم کارت از 10 گیگا بایت اینترنت ADSL نیز هدیه می گیرند .
اپراتور شاتل موبایل برای مشترکینی که سیم کارت شاتل موبایل خرید می کنند مزایای ویژه ای در نظر گرفته است ، با "خرید سیم کارت شاتل موبایل" و فعال سازی آن 10 گیگا بایت اینترنت  ADSL به ازای خرید و فعال سازی سیم کارت هوشمند شاتل موبایل ، هر هفته 5 گیگا بایت اینترنت  ADSL هدیه تا پایان زمستان در ازای استفاده از سیم کارت  شاتل موبایل ، دریافت 100 امتیاز و شرکت در قرعه کشی جشنواره امتیاز ها و دریافت 200 امتیاز در باشگاه مشتریان شاتل موبایل به مشترک تعلق می گیرد و می تواند از خدمات شاتل موبایل استفاده کنند . هم چنین با مکالمه و استفاده از اینترنت و رسیدن میزان مصرف به حد نصاب ، هر هفته 5 گیگا بایت اینترنت ADSLبه مشترکین شاتلی اهدا خواهد شد . پس از فعال‌ سازی سیم‌ کارت ، پیامکی حاوی کد هدیه 10 گیگا بایتی اینترنت ADSL دریافت خواهید کرد . برای فعال‌ سازی این هدیه تا پایان زمستان 1399 فرصت دارید . برای استفاده از هدیه ، کد را در صفحه مدیریت حساب اینترنت ADSLخود از طریق منوی « خدمات شاتل » و سپس گزینه « کد تخفیف » وارد کنید . استفاده از بسته ‌های هدیه سیم‌ کارت در میزان مصرف هفتگی محاسبه نمی ‌شود . هدیه های هفتگی این جشنواره شامل اینترنت ADSL سه روزه است که مهلت فعال‌ سازی آن ‌ها نیز تا پایان هفته دریافت کد هدیه است  .

در صورتی که به راهنمایی نیاز  داشتید 24 ساعت شبانه ‌روز و 7 روز هفته می‌ توانید از طریق شماره 09981000000 با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.