مجله سیم کارت

ثبت رکورد باورنکردنی برای بازی Pokemon Go

0 23

ثبت رکورد باورنکردنی برای بازی Pokemon Go

بازار بازی های موبایلی از قدیم تا کنون همیشه پر رونق بوده و دارای طرفداران خاص با رده های سنی مختلف می باشد.همه کمپانی های بازی سازی در تلاش هستند تا بازی های مطابق با سلیقه مخاطب آماده نمایند و بتوانند دراین بازار رقابت در صدر جدول واقع شوند.از اینرو تمایل برای ساخت بازی های واقعیت افزوده روزبه روز رواج یافته و درحال شکوفائی می باشد.

یکی از این بازی های واقعیت افزوده بازی موبایلی Pokemon Go می باشد که توانسته است رکورد بسیار شگفت انگیزی برای خود ثبت کند تا جایی که بسیاری از استودیوها در فکر تقلید از این بازی افتاده اند. بازی موبایلی Pokemon Go تاکنون توانسته است بیش از یک میلیارد بار دانلود را به خود اختصاص داده و جایگاه ویژه ای برای خود رقم بزند.این بازی همچنین موفق شد بخوبی سبک واقعیت افزوده را رواج داده و این نوع بازی راهمگانی کند.

این بازی درسال 2016 عرضه شد و از همان روزهای ابتدایی عرضه توانسته است طرفداران بسیاری داشته و رکورد خوبی برای خود ثبت کند.تاکنون سه گزارش مختلف در بازه های زمانی مختلف از این بازی منتشر شده است که هر کدام خبر از درصد بالای دانلود می داد تا جایی که آخرین گزارش که در تاریخ می 2018 منتشر شد این خبر را تکمیل تر کرده وآمار رسمی از زمان انتشار تاکنون را ارائه نمود که برای بازی قدرتمندی مثل  Pokemon Go  دور از ذهن نبود.

ثبت رکورد باورنکردنی برای بازی Pokemon Go

خبر جدید حاکی از اینست که قرار است بزودی  پوکمون های مختلفی مانند Ruby، Sapphire و Emerald به این بازی واقعیت افزوده اضافه شوند.

از همان تاریخ عرضه این بازی تاکنون کمپانی های بازی سازی بسیاری در تلاش هستند تا بتوانند بازی دیگری  با این سبک تولید کرده و بازار را به دست بگیرند.در همین راستا بازی Harry Potter: Wizards Unite  توسط یکی از استودیوهای بازی سازی و با همان سبک Pokemon Go منتشر شد که توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند اما موفق نشد رکورد جدیدی ثبت کند و هم اکنون فاصله زیادی دارد تا بتواند رکورد Pokemon Go را بزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.