مجله سیم کارت

جایزه همراه اول برای فعال کردن سیم کارت غیر فعال

0 1,969

همراه اول که از اپراتور های بزرگ در کشور است در اطلاعیه ای جدید اعلام کرده است که مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند . سیم کارت آن ها خاموش است در صورتی که سیم کارت خود را روشن کنند به آن ها جایزه ویژه تعلق می گیرد . همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور فعال در کشور است که در راستای رضایت مشترکین خود اقدامات زیادی را انجام می دهد . اپراتور همراه اول که در سال 1373 مسئولیت خود را آغاز کرده است . کلیه وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به این شرکت واگذار شده است . اپراتور  جایزه همراه اول برای فعال کردن سیم کارت غیر فعال ارائه کرده است .

اپراتور همراه اول ( MCI ) طی سال های خدمت گذاری خود به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است . همراه اول اولین اپراتوری است که موفق به اخذ گواهینامه مدیریت امنیت اطلاعات است . در پنج دوره پیاپی موفق به کسب بالا ترین رتبه اپراتوری است . همراه اول در سال 96 رتبه دوم ارزش بازار و رتبه سوم سود آوری را از آن خود کرد . همراه اول که بزرگ ترین و قابل اعتماد این اپراتور از نظر مردم است رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات را دارد . همیشه در راستای رضایت مندی مشترکین و کاربران خود که “سیم کارت همراه اول” دارند قدم بر می دارد .

جایزه همراه اول برای فعال کردن سیم کارت غیر فعال

روابط عمومی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد . تمامی مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند . سیم کارت آن ها غیر فعال و خاموش است با فعال و روشن کردن سیم کارت خود به آن ها جوایزی اهدا می گردد . همراه اول در ادامه اعلام کرد سیم کارت همراه اول اعتباری که بیش از سه ماه از خاموش بودن آن ها می گذرد . مشمول دریافت جوایز ویژه همراه اول می شوند و حتما باید سه ماه از غیر فعال بودن این “سیم کارت” گذشته باشد .

همراه اول برای مشترکین خود که تمایل دارند از این جوایز استفاده کنند . اعلام کرد هر چه سریع تر اقدام به فعال سازی این سیم کارت ها کنند و جوایز خود را دریافت کنند . مشترکین این اپراتور برای دریافت جایزه ویژه همراه اول پس از روشن کردن “سیم کارت همراه اول اعتباری” خود با شماره گیری کد دستوری « ستاره 10 ستاره 332 مربع » از “سیم کارت همراه اول” خود می توانند جایزه خود را دریافت کنند . مشترکین اپراتور همراه اول شایان ذکر است سیم کارت های خاموش همراه اول با بیش از سه ماه عدم کارکرد ، در صورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن ، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ، در فرآیند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.