مجله سیم کارت

جایزه ویژه پیشواز اولی های ایرانسل

0 381

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در ایران برای مشترکین سیم کارت های خود سرویس آهنگ پیشواز ارائه کرده است . سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل هدایای جذابی برای کمپین پاییزی خود ارائه کرده است . اپراتور “ایرانسل” سرویس آهنگ پیشواز را برای اولین بار ارائه داد . این اپراتور جزو اولین اپراتور هایی بود که سرویس جایزه ویژه پیشواز اولی های ایرانسل را ارائه داد .

پیشواز اولی های ایرانسل

آن دسته از مشترکینی که از این سرویس استفاده نکرده اند می توانند از این سرویس استفاده کنند . از این فرصت طلایی استفاده کنید و با اولین فعال سازی و خرید آهنگ پیشواز 10 تا 20 ابان ماه در قرعه کشی 5 سکه بهار آزادی و 5 اسپیکر بلوتوثی شرکت کنید . توجه داشته باشید که با خرید های بیشتر می تواتید شانس برنده شدن خود را افزایش دهید . مشترکین ایرانسل از تاریخ 10 تا 20 آبان ماه 1400 فرصت دارند تا با خرید آهنگ پیشواز می توانند در قرعه کشی ویژه کمپین پاییزی ایرانسل شرکت کنید .

شما می ‌توانید کد آهنگ پیشواز مورد علاقه خود را به 7575 پیامک و یا برای دسترسی به منوی اصلی سرویس آهنگ پیشواز از کد دستوری # 777 * استفاده کنید . علاوه بر این با دانلود و نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند از طریق شماره گیری # 7575 * ، به مجموعه کاملی از آهنگ ‌های پیشواز ایرانسل و امکانات جذاب دیگر دسترسی خواهید داشت . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین “سیم کارت” های خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم در ایران است . اولین اپراتوری است که فناوری نسل پنجم را در ایران راه اندازی کرده است .

سرویس اهنگ پیشواز ایرانسل یکی از سرویس های ویژه این اپراتور است که در پاییز1400 کمپین ویژه پاییزی برگزار کرده است . در کمپین پیشواز اولی های ایرانسل ویژه مشترکین ایرانسل با خرید اهنگ پیشواز در قرعه کشی ویژه کمپین پاییزی شرکت خواهند کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.