مجله سیم کارت

جزئیاتی از گوشی های ویوو U10 منتشر شد

0 95

جزئیاتی از گوشی های ویوو U10 منتشر شد

شرکت "ویوو" یک شرکت  فناوری چندملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی  های هوشمند،لوازم جانبی گوشی های هوشمند،نرم افزاروخدمات آنلاین است.این  شرکت در سال 2009 در دونگوان،گوانگدونگ تاسیس شد.

با توجه به  نزدیک شدن زمان رونمائی از گوشی های ویوو U10 ،مشخصاتی از جزئیات این گوشی پیش از موعد مقرر منتشر شد.این گوشی آخرین و جدیدترین محصول کمپانی ویوو می باشد.ویوو شرکت چینی است که در ساخت گوشی های خاص تبحر خاصی دارد.جزئیات این گوشی ها به شرح زیر می باشند:

جزئیاتی از گوشی های ویوو U10 منتشر شد

تراشه بکار رفته در این گوشی ها از نوع اسنپدراگون 655 می باشد.
گوشی های  ویوو U10، دارای چهار گیگابایت حافظه رم می باشد.
نمایشگراین گوشی در ابعاد 6.35 اینچی +HD،معرفی خواهند شد.
این گوشی مجهز به دوربین سه گانه  در ابعاد 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهند بود.
دستگاه جدید مجهزبه حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و باتری 5،000 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی خواهد نمود.
این گوشی در رنگهای آبی و مشکی ارائه خواهند شد.
لازم به ذکر است که گوشی هوشمند جدید ویوو از حالت جدیدی موسوم به Ultra Game Mode بهره می‌برد که از ویژگی‌هایی مانند تغییر صدا (Voice Changer) و 4D Vibrations پشتیبانی می‌کند.

جزئیاتی از گوشی های ویوو U10 منتشر شد

محصول جدید ویوو فردا 2 مهرماه بصورت رسمی رونمائی خواهد شد بنابراین تا ارائه اطلاعات جدید در اینباره باید تا فردا صبر کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.