مجله سیم کارت

جشنواره نوروزی شاتل

0 40

شاتل موبایل بزرگترین مجموعه در حوزه خدمات اینترنتی و ارتباطی در کشور می باشد و و با بیش از 1300 نفر نیروی متخصص و از طریق 400 دفتر نمایندگی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به کار گرفته است که این مرکز با هدف ارتقا سطح کیفی و علمی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر تلاش می کند . و بزرگترین سهم از مشتریان اینترنت پر سرعت را دارد و تمرکز ویژه ای برای ارائه خدمات در حوزه ی اینترنت پرسرعت دارد . "شاتل" در حوزه فعالیت خود و در مقایسه با بقیه اپراتورهای فعال در سطح کشور در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد و در سطح کیفی بالایی قرار دارد . شاتل علاوه بر مواردی که اعلام شد از موسسات خیریه حمایت از کودکان سرطانی و موسسه حمایت از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست نیز حمایت میکند و همین طور برای حمایت از محیط زیست و برای دست یابی به محیطی پاکیزه و سالم با عنوان شاتل سبز در داخل مجموعه اجرا کرده است .
 در اینجا به طرح نوروزی شاتل می پردازیم :
باتوجه به نزدیک شدن به جشن نوروز سیم کارت های هوشمند شاتل طرحی را برای نوروز در نظر گرفته اند که در این طرح شاتل قرعه کشی را برای کاربران خود در نظر گرفته است  شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی هوشمند و همین طور دقایق رایگان مکالمه داخل و خارج شبکه و یک گیگ ونیم اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه کشی و قرعه کشی یک دستگاه  پی اس 4 را آغاز کرد .
و براساس گزارش موجود در سایت شاتل ، شاتل موبایل اعلام کرده است که در ایام نوورز بسته های مکالمه داخل و خارج شبکه و هم چنین بسته های اینترنت همراه نیز به مشترکین سیم کارت های هوشمند خود هدیه می دهد .
شاتل اعلام کرده است که اگر همه مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل خود را تا 29 فروردین فعال کنند و اولین تماس را برقرار کنند در قرعه کشی شرکت داده می شوند ، حتی با خرید مودم ، خرید شارژ ، خرید بسته و یا هر دقیقه برقراری تماس خارج از شبکه در این جشنواره نوروزی امتیاز کسب می کنند و در این قرعه هفتگی که شامل 7 گوشی در هفته و یک کنسول بازی می شود شرکت داده می شوند .
از این رو شاتل به همه کاربران خود اعلام کرده است که حتما تا 29 فروردین بنا بر توضیحاتی که اعلام شد حتما برای اینکه در قرعه کشی شرکت داده شوید اقدام به یکی از گزینه های اعلام شده بفرمایید .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.