مجله سیم کارت

جشنواره 9 واره سامانتل

0 222

اپراتور سامانتل یکی دیگر از اپراتور هایی است که در تارخ 99/9/9 کمپین ویژه برگزار کرده است . با توجه به خاص شدن تاریخ در 99/9/9 ، بعضی اپراتور ها اقدام به ارائه کمپین های ویژه کرده اند . که اپراتور سامانتل نیز یک از این اپراتور ها می باشد . سامانتل اسم جشنواره خود را جشنواره 9 واره نام گذاری کرده است . این جشنواره از 1 آذر ماه 1399 آغاز و تا 9 آذر ماه 1399 ادامه خواهد داشت . با شرکت در جشنواره 9 واره سامانتل
( samantel ) شانس برنده شدن جوایز در قرعه کشی را خواهید داشت .

جشنواره 9 واره سامانتل

مشترکین سامانتلی می توانند با ارسال عدد 9 به شماره 09999999000 در این جشنواره شرکت کنند . دیگر عزیزان می توانند با مراجعه به بخش 9 واره ، انتخاب شماره سیم کارت سامانتل خود و تکمیل فرآیند ثبت نام ، سیم کارت هدیه خود را دریافت کنند و در جشنواره 9 واره سامانتل شرکت کنند . باید توجه داشته باشید برای ثبت نام سیم کارت سامانتل هدیه ، تصویر کارت ملی الزامی است .

قرعه کشی جوایز سامانتل از یک آذر ماه ، تا نهم آذر ماه توسط یک چهره محبوب هر شب ساعت 9 و 9 دقیقه در صفحه رسمی اینستاگرام سامانتل و آپارات انجام می پذیرد . 9 شب متوالی شانس برای تمام شرکت کنندگان وجود دارد و حتی در صورت برنده شدن شما شانس به شب بعد منتقل می شود . شرکت کنندگان عزیز توجه کنند که مالک “سیم کارت” به عنوان شرکت کننده در نظر گرفته می شود و کاربر تلفن همراه ملاک نمی باشد . کاربران غیر سامانتلی با خرید سیم کارت سامانتل می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند . برای دریافت سیم کارت ، حتما باید تمامی افراد 18سال تمام باشند . متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل فرآیند ثبت نام “سیم کارت سامانتل” هدیه خود را تکمیل کنند . شماره سیم کارت سامانتل مشترک ، همان کد قرعه کشی محسوب می شود .

جوایز جشنواره

جوایز اعلامی برای شرکت کنندگان جشنواره 9 واره شامل : 9 عدد گوشی سامسونگ A01 جایزه ویژه در شب آخر ، 9 عدد مودم اینترنت همراه در شب آخر ، هر شب 9 نفر کارت هدیه 10 میلیون ریالی ، هر شب 9 عدد سیم کارت سامانتل به همراه بسته اینترنت همراه 99 گیگ می باشد که با شرکت در قرعه کشی جشنواره 9 واره می توانید یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.