مجله سیم کارت

جوابیه همراه اول درباره خبر کذب خبرگزاری مطرح ایرانی

0 211

جوابیه همراه اول درباره خبر کذب خبرگزاری فارس

همانطور که می دانید اپراتور همراه اول با ارائه ی سیم کارت های مختلف از جمله سیم کارت اعتباری همراه اول و همچنین سیم کارت دائمی دارای شمار بیشتری از کاربران در سطح ایران می باشد.سیم کارت همراه اول با دارا بودن خدمات ایمن و مطمئن و البته خدمات بهینه همیشه پرطرفدار بوده است.به گونه ای که خرید سیم کارت دائمی همراه اول به مراتب بیشتر از شماره های دائمی اپراتورهای دیگر به فروش می رسد.در راستای همین خبر جوابیه همراه اول را برای پاسخ به خبرگزاری مربوطه ارائه و در سایت خود به اطلاع عموم رساند.

جوابیه همراه اول درباره خبر کذب خبرگزاری مطرح ایرانی

همراه اول یکی از اپراتورهای سرشناس ایرانی است که در ارائه خدمات سابقه و ید طولانی دارد.این اپراتورها بارها و بارها مورد هجوم شایعات قرار گرفته است . هر بار توانسته است با هوشیاری تمام شفاف سازی کرده و اتهامات را از خود دور نماید.چند روز پیش یکی از خبرگزاری های مطرح ایرانی تیتری با عنوان «اجاره هواپیمای اختصاصی برای آقای وزیر با بودجه همراه اول» منتشر کرد . که موجب تعجب و البته سردرگمی بسیاری از افراد گردید.

متن جوابیه به شرح زیر بود:

اولاً عنوان «اجاره هواپیمای اختصاصی برای آقای وزیر» کاملاً خلاف واقع است . ثانیاً محتوای خبر حاوی مطالب خلاف بوده . تنظیم جهت دار این محتوا در این مقطع نشان دهنده رویکرد تخریبی تنظیم کنندگان خبر است.

و اما سفر مورد اشاره مربوط به افتتاح پروژه‌‎های توسعه شبکه همراه اول در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد در دهه فجر سال 1396 با حضور و همراهی حدود 40 نفر از مدیران همراه اول، مخابرات ایران، مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس شهرستان های مربوطه می شد.

این سفر شامل چهار مسیر پروازی بوده و طبیعتاً امکان تهیه بلیط های انفرادی برای این گروه بزرگ از مسئولین و مدیران، هم بدلیل ضیق وقت و هم محدودیت های پروازی بین شهرستان ها و مسیرهای مورد نظر، وجود نداشته و حتی در صورت امکان پذیر بودن، هزینه هایی بسیار بیشتر، از جمله هزینه های اقامتی و غیره را به شرکت تحمیل میکرد، و لذا بصرفه ترین تصمیم استفاده از یک پرواز چارتری بود که در گذشته نیز مسبوق به سابقه و اساساً روشی به صرفه و متداول در شرایط مشابه است.

در واقع این خبر وجهه کاری این اپراتور را به شدت تحت تاثیر قرار داد و باعث صدمات اساسی به این اپراتور می شود.علاوه بر آن موجب گمراه شدن بسیاری از افراد ،طرفداران و حتی کاربران این اپراتور خواهد شد.

همراه اول ( MCI ) با اشاره به اینکه حدود دوسال از این ماجرا می گذرد . اذعان کردند که این خبر با هدف سوء منتشر و هدفی جز تخریب و هم چنین اهداف سیاسی نمی توان برای آن در نظر گرفت.همچنین این شرکت از طریق مراجع معتبر اقدامات اساسی را برای رسیدگی به این موارد را پیگیری نمود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.