مجله سیم کارت

جوایز اپلیکین لنز برای تماشای المپیک توکیو 2020

0 30

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ هم زمان با برگزاری المپیک 2020 توکیو ویژه برنامه های المپیک را از طریق اپلیکیشن لنز خود پخش می کند . اپلیکیشن لنز اولین و بزرگ ترین تلویزیون اینترنتی ایرانسل است و اپراتور "ایرانسل" این اپلیکیشن را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است .
اپلیکیشن لنز را می توان بدون پرداخت هزینه ای دانلود و نصب کرد و از طریق این اپلیکیشن می توان به کلیه فیلم و ها سریال های ایرانی و خارجی ، برنامه های زنده تلویزیونی ، پخش مستقیم مسابقه های ورزشی ، کتاب های صوتی ، موسیقی و آلبوم های حدید ، پادکست و … دسترسی پیدا کنند . اپراتور ایرانسل ویژه برنامه رقایت های المپیک 2020 توکیو را از طریق شبکه اسپورت پلاس به کاربران خود ارائه می دهد و کاربران با تماشا این رقابت ها می توانند جوایز ویژه دریافت کنند . این رقابت ها طی سه هفته برگزار می شود  و  طی برگزاری این رقابت ها هر هفته به تعدادی از کاربران لنز جوایز اهدا می شود . اپلیکیشن لنز هر هقته به پنج نفر از کاربران لنز که بیشترین زمان تماشای این مسابقات را در شبکه اسپرت پلاس داشته باشند ، سکه بهار ازادی می دهد . اپلیکیشن لنز به صورت مستقیم و زنده رقابت های المپیک 2020 توکیو را از شبکه اسپورت پلاس پخش می کند و این اپلیکیشن در پایان نیز به دو نفر از کاربرانی که این مسابقات را از شبکۀ فوق تماشا کرده باشند ، به قید قرعه ، برندۀ پلی استیشن 4 ( PS4 ) می‌ شوند .
 المپیک 2020 توکیو از اول مرداد ماه تا 17 مرداد ماه 1400 در توکیو ژاپن برگزار می شود و این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری فاصله اجتماعی با یک سال تاخیر در حال برگزاری می باشد . تماشای این مسابقات ، از طریق شبکۀ اسپورت پلاس در لنز ایرانسل ، به نشانی Lenz.ir امکان ‌پذیر است . کاربرانی که دقایق بیشتری از این مسابقات را تماشا کنند ، امتیاز بیشتری برای شرکت در قرعه ‌کشی کسب می‌ کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.