مجله سیم کارت

جوایز تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

0 2,266

اپرتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است که در همین راستا خدمات زیادی را ارائه کرده است . ایرانسل برای مشترکین خود خدمات زیادی را ارائه و جهت افزایش رضایت مندی مشترکین خود همواره در تلاش است . این اپراتور برای آن دسته از افرادی که سیم کارت ایرانسل دائمی خرید می کنند هدایایی ارائه کرده است . این افراد با خرید سیم کارت ایرانسل دائمی می توانند از این هدایای ویژه استفاده کنند . ایرانسل حتی برای آن دسته از افرادی که سیم کارت ایرانسل اعتباری خود را به “ایرانسل دائمی” تبدیل می کنند نیز هدایایی ارائه کرده است . این مشترکین با تبدیل کردن سیم کارت خود به “سیم کارت ایرانسل دائمی” می توانند اعتباری از خدمات این تبدیل استفاده کنند .

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد : در فرصتی محدود ، با “خرید سیم‌ کارت‌ ایرانسل” دائمی یا تبدیل سیم‌ کارت ایرانسل اعتباری خود به دائمی ، می ‌توانید علاوه‌ بر پوشش‌ دهی گسترده و اینترنت پر سرعت ایرانسل ، از هدایا و مزایای شگفت ‌انگیز ایرانسل نیز بر خوردار شوید . آن دسته از افرادی که می خواهند جزو مشترکین ایرانسل شوند می توانند با مراحعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش ایرانسل در سراسر ایران سیم کارت ایرانسل خود را دریافت کنند و یا می توانند با شماره گیری 600 از طریق سیم کارت های ایرانسل ( irancell ) و 09366000000 از سایر خطوط و اپراتور ها “سیم کارت” خود را دریافت کنند .
ایراتسل برای آن دسته از افرادی که “سیم کارت ایرانسل دائمی” خرید می کنند . و یا “سیم کارت ایرانسل اعتباری” خود را به ایرانسل دائمی تبدیل می کنند هدیه ویژ] ارائه کرده است .

هدایای ویژه تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

1 گیگابایت اینترنت ماهانه رایگان به مدت 5 ماه از ماه دوم فعال سازی
شش ماه مکالمه نیم بها با تمام خطوط داخلی یعنی با تعرفه دقیقه ای 30 تومان
1000 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی فقط با خطوط ایرانسل به مدت 30 روز
30 گیگا بایت اینترنت هدیه رایگان به مدت 30 روز
4 گیگابایت اینترنت ماهانه رایگان به مدت شش ماه فقط با اعتبار 7 روز
که با انجام خرید و تبدیل سیم کارت خود می توانند از این هدایای ویژه و شگفت انگیز استفاده کنند . ایرانسل از اپراتور های بزرگ در کشور است که در جهت رضایت مشترکین خود قدم بر می دارد . با ارائه خدمات دیجیتالی منحصر به فرد اولین اپراتور دیجیتال ایران است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.