مجله سیم کارت

جوایز ماهانه شاتل موبایل

0 52

اپراتور شاتل از اپراتور های برتر در ایران است ، اپراتور شاتل موبایل به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات ارتباطی در کشور معرفی شده است . اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود خدمات زیادی ارائه داده است و مشترکین با خرید سیم کارت شاتل موبایل و یا مودم های شاتل موبایل از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . سیم کارت های شاتل موبایل هم به صورت دائمی و هم به صورت اعتباری به مشترکین این اپراتور عرضه شده است و مشترکین می توانند با توجه به نیاز خود سیم کارت شاتل موبایل خرید کنند . شاتل موبایل برای مشترکین خود هدایای ویژه ای نیز ارائه داده است که با خرید "سیم کارت شاتل موبایل" و یا خرید مودم می توانید این هدایا را دریافت کنید .
شاتل موبایل برای مشترکین "سیم کارت" های خود 5 جایزه یک میلیون تومانی در هر ماه در نظر گرفته است و مشترکین می توانند با خرید و فعال سازی و استفاده از سیم کارت و یا مودم شاتل موبایل برنده جایزه شوند ، مشترکین شاتل موبایل تا پایان سال 1399 با "خرید سیم کارت شاتل موبایل" و فعال سازی آن ، خرید شارژ ، خرید مودم شاتل موبایل ، خرید بسته و نصب و ورود به اپلیکیشن شاتل موبایل من می توانند امتیاز کسب کنند و در این جوایز شرکت کنند . مشترکین شاتل موبال با خرید سیم کارت شاتل موبایل و فعال سازی آن 100 امتیاز ، با خرید و فعال سازی مودم شاتل موبایل 200 امتیاز ، با هر 1000 تومان خرید شارژ و بسته 10 امتیاز ، با نصب و ورود به اپلیکیشن شاتل موبایل من 30 امتیاز و با استفاده از سیم کارت های شاتل موبایلی که بیش از 30 روز غیر فعال بوده اند 30 امتیاز کسب می کنند و با دریافت این امتیاز ها شانس خود را در شرکت در قرعه کشی ماهانه رایتل بیشتر می کنند .
مشترکین رایتل می توانند از طریق دعوت از دوستان خود نیز امتیاز کسب کنند و شانس خود را چندین برابر کنند و هر مقدار که دوستانتان امتیاز دریافت کنند در مقابل امتیاز شما نیز افزایش خواهد یافت .قرعه کشی های رایتل و مربوط به هر ماه ، در ابتدای همان ماه انجام می شود و نام برندگان قرعه کشی در وب سایت شاتل موبایل و شبکه های اجتماعی شاتل موبایل به برندگان اطلاع رسانی خواهد شد . در همه قرعه‌ کشی ‌های این جشنواره ، مجموع امتیازات هر مشترک از روز اول جشنواره محاسبه می ‌شود و امتیاز های قبلی از بین نمی‌ رود . در نتیجه مشترکینی که هر چه زود تر و بیشتر امتیاز دریافت کنند ، در قرعه‌ کشی شانس بیشتری خواهند داشت . با کسب امتیاز بیشتر ، شانس برنده شدن در قرعه‌ کشی نیز افزایش خواهد یافت . امکان برنده شدن شرکت‌ کنندگان در دوره­‌ های مختلف قرعه‌ کشی وجود دارد و ممکن است یک فرد ، دو یا چند بار در این قرعه‌ کشی ‌­ها برنده شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.