مجله سیم کارت

حضور ایرانسل در نمایشگاه تهران هوشمند

0 37

حضور ایرانسل در نمایشگاه تهران هوشمند

همانطور که می دانید این روزها خبرهای زیادی از حضور اپراتورها تلفن همراه در نمایشگاه تهران هوشمند به گوش می رسد.این همایش در سالن برج میلاد و در تاریخ 18 و 19 آذر در حال برگزاری می باشد.از اینرو اپراتور  سیم کارت ایرانسل نیز همانند اپراتورهای رایتل و همراه اول حضور خود را در این همایش و نمایشگاه اعلام نمود. در واقع طبق گزارشات رسیده از روابط عمومی ایرانسل،این اپراتور برای اولین بار جامع ترین نسخه از شبکه کم پهنای اینترنت اشیا را برای دستیابی به شهر هوشمند در سومین دوره برگزاری همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، ارائه نموده است. شبکه کم پهنای اینترنت اشیا، بستری است که اطلاعات دریافتی از حسگرهای حوزه اینترنت اشیا را به سیستم‌های تحلیل داده منتقل می‌کند .

در واقع می توان گفت ایرانسل با ارائه زیرساخت‌های لازم، در این نمایشگاه در تلاش است تا دانشجویان و کسب و کارهای نوپا و صنایعی که می‌توانند از شبکه کم پهنای اینترنت اشیا بهره مند شوند را، شناسایی نموده و برای همکاری با آن‌ها گام‌های مؤثری بردارد.

لازم به ذکر است که امروز در تاریخ 19 آذر ،دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل، از ساعت 11، در نشستی تخصصی در سالن سعدی برج میلاد، با موضوع «نقش اینترنت اشیا در شهر هوشمند»، ضمن بحث درباره جدیدترین فناوری‌های اینترنت اشیا در حوزه شهر هوشمند، اقدامات ایرانسل در زمینه هوشمندسازی شهرها را تشریح  خواهد نمود.

با توجه به اینکه در شهرهای هوشمند، از داده‌ها و فناوری‌های موجود برای ارتقای کارآیی، توسعه اقتصادی و بهبودی کیفیت زندگی شهروندان استفاده می‌شود . بنابراین با توسعه یافتن تکنولوژی‌های شهر هوشمند، موارد استفاده بیشتری از اینترنت اشیا نیز فراهم خواهد شد.

حال در ادامه به موارد و خدمات هوشمند شهری که توسط اپراتور ایرانسل، تا امروز ارائه شده است می پردازیم:

 «پارکینگ هوشمند»، «روشنایی هوشمند معابر»، «دوچرخه اشتراکی»، «کنتور خوانی هوشمند»، «مدیریت هوشمند ناوگان» و «نظارت بر تجهیزات و دارایی‌ها» از جمله فعالیت های پرثمر این اپراتور در این حوزه به شمار می روند.

از اینرو تمامی دانشجویان و صاحبان کسب و کارهای مرتبط می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل، واقع در طبقه همکف مرکز همایش‌های برج میلاد، با ارائه اطلاعات خود، هماهنگی‌های لازم برای گفت و گوهای بعدی با ایرانسل را انجام دهند.

در نظر داشته باشید که علاقه مندانی که امکان حضور در این نمایشگاه را پیدا نمی‌کنند نیز می‌توانند به  بخش کسب و کارهای سازمانی در وب‌سایت ایرانسل مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.