مجله سیم کارت

حضور مدیر عامل ایرانسل در نشست نماینده تبریز و کنفرانس مهندسی برق ایران

0 109

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در ایران است و مدیر عامل ایرانسل در روز 24 اردیبهشت ماه 1400 با نماینده مردم تبریز ، آذر شهر و اسکو نشست برگزار کرد و در این نشست بر تعامل بیشتر در راستای نسایل ارتباطی منطقه صحبت کردند . این نشست در روز چهارشنبه 24 اردیبهشت در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزارشد و مدیر عامل ایرانسل در این دیدار ، اقدامات ایرانسل در خدمات‌ رسانی به مردم استان آذربایجان ‌شرقی از جمله افزایش دسترسی مناطق روستایی به اینترنت پر سرعت ، حمایت از کسب‌ و کار های دیجیتال به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال کشور و تسهیل دسترسی به زیر ساخت‌ های ارتباطی در دوران شیوع ویروس کرونا را توضیح داد .
عباسی آرند مدیر عامل "ایرانسل" ، هم چنین با اشاره به برخی مسائل در زمینۀ توسعۀ شبکۀ ارتباطی ، از جمله موانع موجود در مسیر أخذ مجوز سایت‌ های ارتباطی ، توسعۀ فیبر نوری و زیرساخت ‌های کلان شبکه ، بر لزوم مانع‌ زدایی از توسعۀ دسترسی مردم به ابزار های ارتباطی و خدمات دیجیتال تأکید کرد .
علاوه بر این اپراتور ایرانسل به عنوان حامی اصلی در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران که به صورت آنلاین و نیمه حضوری برگزار می شود حضور دارد . ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه ‌دهندۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5 G ) در ایران ، با هدف شناسایی و تشویق ایده‌ های نو آورانه در صنعت برق و مخابرات ، بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات در زمینۀ ارائۀ خدمات مبتنی بر فناوری‌ های نوین تلفن ‌همراه مانند خدمات 5G و مطالعات در زمینۀ فناوری نسل ششم (6 G) ، ارائۀ خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا ، تجربه‌ های راه‌ اندازی مرکز نو آوری ایرانسل و فعالیت در زمینۀ نو آوری ، تحقیق و توسعه و آموزش و نیز ارائۀ مزیت ‌ها و توانمندی‌ های خود برای جذب فارغ‌ التحصیلان نخبۀ دانشگاهی ، در این کنفرانس حضور دارد . در این کنفرانس که با هدف گسترش دانش فنی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق، از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و تخصصی ، ارائه آخرین یافته ‌های تحقیقاتی و هم چنین تشویق پژوهشگران برنامه‌ ریزی شده ‌است ، برنامه‌ های جنبی شامل دوره‌ های آموزشی کوتاه‌ مدت ، میز گرد تخصصی و نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق نیز با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و به صورت آنلاین و نیمه ‌حضوری انجام می‌ شود . دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، پنجشنبه 30 اردیبهشت ، در اختتامیۀ این کنفرانس ، با موضوع « تحول دیجیتال ؛ دروازه ‌ای به آیندۀ تمام دیجیتال » سخنرانی می ‌کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.