مجله سیم کارت

حضور همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2021

0 105

اپراتور همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2021 شرکت کرد . آخرین دستاورد های خود را در معرض بازدید کنندگان قرار خواهد داد . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است که به تازگی اعلام کرده است در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگان بین المللی بانک ، بیمه ، بورس و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس 2021 مشارکت خواهد کرد .

نمایشگاه کیش اینوکس 2021

اپراتور همراه اول با حضور خود در نمایشگاه اینوکس 2021 سعی دارد تا بتواند آخرین دستاورد های خود را ارائه دهد . بخش های فروش سازمانی و و امور سهام همراه اول نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت . این نمایشگاه قرار است که از روز دوشنبه 8 آذر ماه 1400 در جزیره کیش برگزار خواهد شد . مدت زمان این نمایشگاه 14 روز می باشد و در مرکز همایش ها و نمایشگاه های کیش برگزار خواهد شد . از جمله برنامه های ویژه این رویداد برگزاری 20 نشست تخصصی و همایش جانبی با حضور بیش از 100 نفر از سخنران از کارشناسان برجسته اقتصادی کشور با موضوعات و محور های مرتبط با مسائل روز اقتصادی کشور می باشد .

“همراه اول” و تعدادی از استار تاپ هایی که همراه اول ( MCI ) در آن ها سرمایه گذاری کرده اند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت . ضمن معرفی فعالیت های خود آخرین دستاورد های خود را به نمایش خواهند گذاشت . حمایت از جریان تولید داخل از طریق رفع موانع متعدد قانونی و اجرایی ، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه ها ، کمک به تحقق هر چه بیشتر اصل 44 و افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصادملی، آسیب شناسی و بازنگری اقدامات پیشین در بازار پول و سرمایه، طراحی الگوهای نوین تأمین مالی، توسعه سرمایه گذاری های مولد ، معرفی فرصت های سرمایه گذاری و خصوصی سازی در سرزمین اصلی و مناطق آزاد و ویژه ، بررسی فرصت ها و تهدید های بازار رمز ارز ها و نحوه مواجهه حاکمیت با این مقوله رو به رشد از محور ها و مباحث محتوایی رویداد « کیش اینوکس2021 » عنوان شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.